Typ zamówienia:
|
Usługa
|
Rodzaj zamówienia:
|
Przetarg Nieograniczony
|
Wartość zamówienia:
|
nie dotyczy
|
Data zmieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
|
2014-09-24
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych:
|
, tel. adres email:
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych:
|
, tel. adres email:
|
Środki UE:
|
tak |
Nazwa projektu: |
Projekt pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń
zawodowych dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne
działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy -
pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji
społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego.
2. Zamówienie realizowane będzie w następującej formie:
CZĘŚĆ I
Organizacja i realizacja kursu Spawanie rur spoinami czołowymi metodą
gazową; Organizacja i realizacja kursu Spawacz metodą MAG 135;
CZĘŚĆ II
Organizacja i realizacja kursu Operator koparko - ładowarki kl. III;
CZĘŚĆ III
Organizacja i realizacja kursu Montaż kolektorów słonecznych;.
|
Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
|
-
|
Główny przedmiot CPV:
|
80.50.00.00-9
|
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej?
|
tak |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty?
|
nie |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
|
do 31.12.2014 r.
|
Wymagane wadium:
|
0.00 zł |
Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim , ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720240, faks 015 8720240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.janow.pup.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę w zakresie organizacji szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie realizowane będzie w następującej formie: CZĘŚĆ I Organizacja i realizacja kursu Spawanie rur spoinami czołowymi metodą gazową; Organizacja i realizacja kursu Spawacz metodą MAG 135; CZĘŚĆ II Organizacja i realizacja kursu Operator koparko - ładowarki kl. III; CZĘŚĆ III Organizacja i realizacja kursu Montaż kolektorów słonecznych;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ust.1 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie oświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (Załącznik nr 6 do SIWZ)
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: * wykaże, że dysponuje osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziły co najmniej 200 godzin szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub osobami , które posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie zgodnej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji szkolenia, * złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn należących do Zamawiającego będących wynikiem: a) niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo rekrutacji na szkolenie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2) Wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiany kadry realizującej szkolenia w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania wskazane w SIWZ, b) zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach, 3) Zmiany przepisów prawnych, a w szczególności zmiany stawki VAT. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym prawem. 4) Przedłużenia terminu szkolenia spowodowanego wystąpieniem trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających obecność uczestników na szkoleniu. W takim przypadku w dniu wystąpienia zjawiska atmosferycznego zajęcia szkoleniowe, za zgodą Zamawiającego zostaną odwołane, a termin przeprowadzenia szkolenia zostanie przedłużony o ilość dni szkoleniowych, w których zajęcia się nie odbywały
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.janow.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr. 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr. 12, II piętro (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i realizacja kursu Spawanie rur spoinami czołowymi metodą gazową; Organizacja i realizacja kursu Spawacz metodą MAG 135;.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu Spawanie rur spoinami czołowymi metodą gazową - od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.; Organizacja i realizacja kursu Spawacz metodą MAG 135 - od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.;.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i realizacja kursu Operator koparko - ładowarki kl. III.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu Operator koparko - ładowarki kl. III - od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.;.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i realizacja kursu Montaż kolektorów słonecznych.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu Montaż kolektorów słonecznych - od dnia podpisania umowy do 31.10.2014r. lub od dnia 24.11.2014r. do 31.12.2014r..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10
Pobierz SIWZ wraz z załącznikami
Kryteria oceny ofert:
|
1. Cena - 90
2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10
|
Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
|
SIWZ do odebrania pod adresem Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 10 lub na stronie Internetowej www.bip.janow.pup.gov.pl
|
Termin i miejsce składania ofert:
|
02.10.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr. 12, II piętro (sekretariat).
|
Termin związania z ofertą:
|
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
|
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
|
02.10.2014r. godzina 9:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 7
|