Ogłoszenie przetargowe
Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim , ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720240, faks 15 8720240.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie organizacji szkolenia grupowego dla 16 osób bezrobotnych "Operator koparko-ładowarki kl. III". II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie "Operator koparko-ładowarki kl. III" dla 16 bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim w ramach projektu pn. "Aktywizacja zawodowa osób po 30 roku życia z terenu powiatu janowskiego II" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy, Działanie 9.2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim nie posiadające stażu pracy przy obsłudze techniczno-eksploatacyjnej koparko-ładowarki kl. III i posiadające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu, potwierdzoną zaświadczeniem lekarskim. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru, bądź kierowanych przez inne instytucje. Szkolenie zlecane przez Zamawiającego uznaje się za zamknięte i nie ma możliwości dołączenia osób kierowanych przez inne instytucje. Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne profesjonalne przygotowanie uczestników szkolenie do przystąpienia do egzaminu państwowego i uzyskania uprawnień operatora koparko-ładowarki kl. III. Liczba godzin szkolenia: min. 202 godzin zegarowych na jednego uczestnika szkolenia i składać się z części teoretycznej i praktycznej (do liczby godzin nie należy wliczać godzin na egzamin państwowy). Program szkolenia powinien być zgodny z właściwymi przepisami, a w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118, poz.1263) oraz programem szkolenia opracowanym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, użytkowanie eksploatacyjne, budowa koparko- ładowarki, technologia robót koparko-ładowarki, zajęcia praktyczne. Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia i wzbogacenia w/w programu o inne zagadnienia związane tematycznie. Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym programem szkolenia, który musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., 667) oraz jeżeli nie określają tego inne wytyczne bądź przepisy prawne, powinien uwzględniać wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy (www.standardyiszkolenia.prac.gov.pl). w przypadku ich występowania - Załącznik nr 3 do SIWZ. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem państwowym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego lub inny uprawniony podmiot w celu uzyskania uprawnień operatora koparko-ładowarki kl. III. Wykonawca w ramach kosztu szkolenia, powinien zorganizować ewentualny jednokrotny egzamin poprawkowy. Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin zegarowych dziennie. Jedna godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Zajęcia mogą odbywać się przez 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem niedziel i dni świątecznych) i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie później niż o godz.17,00. Przeprowadzenie szkolenia w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. Miejsce odbywania szkolenia: Janów Lubelski lub poza Janowem Lubelskim, w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. W sytuacji, gdy zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w miejscowości innej niż Janów Lubelski, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia codzienny, bezpłatny transport pomiędzy Janowem Lubelskim a miejscem odbywania szkolenia i z powrotem. Koszty transportu powinny być wliczone w cenę szkolenia. W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych praktycznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 80530000-8 II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 2 miesiące SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej- art. 20 ust.1ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 645); b) potwierdzenie uprawniające do prowadzenia szkoleń wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie zgodnie z § 26 ust.3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. 2001r., Nr 118 poz. 1263). III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy szkolenia grupowe w zakresie operatora koparko-ładowarki dla co najmniej 10 osób dorosłych każde, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie podpisane przez odbiorcę. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: · wykaże, że osoby, które będą prowadzić szkolenie posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. · złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: · wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej · lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. III.6) Inne dokumenty · oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy,
· potwierdzenie uprawniające do prowadzenia szkoleń wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie zgodnie z § 26 ust.3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. 2001r., Nr 118 poz. 1263),
· pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3. ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1) zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn należących do Zamawiającego będących wynikiem: a) niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2) wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a)zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem posiadania przez nowego wykładowcę lub instruktora co najmniej takich kwalifikacji jak osoba wskazana w ofercie, b) zmiany miejsca wykonywania zamówienia, gdy konieczność ich dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w ofercie, c) zmiany harmonogramu szkolenia w przypadku niemożliwych do przewidzenia, a udokumentowanych zdarzeń losowych (np. choroba kadry szkolącej, niesprzyjające warunki atmosferyczne), d) konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu, w ramach którego finansowana jest umowa, e) przedłużenia terminu szkolenia spowodowanego wystąpieniem trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających obecność uczestników na szkoleniu. W takim przypadku w dniu wystąpienia zjawiska atmosferycznego zajęcia szkoleniowe, za zgodą Zamawiającego zostaną odwołane, a termin przeprowadzenia szkolenie zostanie przedłużony o ilość dni szkoleniowych, w których zajęcia się nie odbywały. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.pup.gov.pl
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016r. godzina 8:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II piętro (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu pt.: "Aktywizacja zawodowa osób po 30 roku życia z terenu powiatu janowskiego II" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy, Działanie 9.2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Pobierz SIWZ wraz z załącznikami
Wytworzyła: Barbara Kosińska 2016-06-06
Zamieścił: Piotr Sawicki 2016-06-06 16:15:41 Ilość wyświetleń: 852 |