Typ zamówienia:
|
Usługa
|
Rodzaj zamówienia:
|
Przetarg Nieograniczony
|
Wartość zamówienia:
|
nie dotyczy
|
Data zmieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
|
2010-10-26
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych:
|
Barbara Kosińska, tel. 15 8720-240 w. 26 adres email: luja@praca.gov.pl
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych:
|
Barbara Kosińska, tel. 15 8720-240 w. 26 adres email: luja@praca.gov.pl
|
Środki UE:
|
nie |
|
|
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim w zakresie: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacji paznokci. Szkolenie powinno obejmować 200 godzin zegarowych na 1 uczestnika szkolenia. Wymagane jest , aby zajęcia w większości miały formę warsztatów i praktycznej nauki zawodu (łącznie z egzaminem wewnętrznym). Program szkolenia powinien obejmować nowoczesne trendy i techniki kosmetyczne i zawierać m. in. następujące zagadnienia: przepisy BHP, wyposażenie i organizacja pracy w pracowni kosmetycznej, budowa i funkcja skóry i paznokcia,przygotowanie klienta do zabiegów różnego rodzaju, pielęgnacja twarzy - rodzaje cery, pielęgnacja cery, oczyszczanie, peeling, tonizacja, nawilżanie, odżywianie, demakijaż i pielęgnacja okolic oczu, regulacja łuku brwiowego, pielęgnacja ciała - podstawowe zasady pielęgnacji, preparaty i narzędzia do depilacji, metody depilacji, depilacja poszczególnych części ciała, manicure oraz pedicure, kreowanie wizerunku, wykonanie makijażu dziennego, wieczorowego, ślubnego, metody przedłużania paznokci (żel, akryl), malowanie i podstawy zdobnictwa paznokci. Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu o inne zagadnienia. Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy oraz musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 32 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy. Zajęcia mogą odbywać się przez 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie później niż o godz.18,00. Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin zegarowych dziennie. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Zamawiający dopuszcza ustalanie w sposób elastyczny długości przerw między zajęciami. Miejsce odbywania szkolenia: Janów Lubelski lub poza Janowem Lubelskim. W przypadku organizacji szkolenia poza Janowem Lubelskim, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia bezpłatny transport na zajęcia szkoleniowe pomiędzy Janowem Lubelskim, a miejscem odbywania szkolenia i z powrotem. Koszty transportu powinny być wliczone w cenę szkolenia.
|
Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
|
nie dotyczy
|
Główny przedmiot CPV:
|
80.53.00.00-8
|
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej?
|
nie |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty?
|
nie |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
|
Okres w miesiącach: 2
|
Wymagane wadium:
|
0.00 zł |
Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
, ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel.
015 8720240, faks 015 8720240.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w
zakresie organizacji szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych
Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacji paznokci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
grupowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym
Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim w zakresie: Kosmetyczka z elementami
wizażu i stylizacji paznokci. Szkolenie powinno obejmować 200 godzin
zegarowych na 1 uczestnika szkolenia. Wymagane jest , aby zajęcia w
większości miały formę warsztatów i praktycznej nauki zawodu (łącznie z
egzaminem wewnętrznym). Program szkolenia powinien obejmować nowoczesne
trendy i techniki kosmetyczne i zawierać m. in. następujące zagadnienia:
przepisy BHP, wyposażenie i organizacja pracy w pracowni kosmetycznej,
budowa i funkcja skóry i paznokcia,przygotowanie klienta do zabiegów
różnego rodzaju, pielęgnacja twarzy - rodzaje cery, pielęgnacja cery,
oczyszczanie, peeling, tonizacja, nawilżanie, odżywianie, demakijaż i
pielęgnacja okolic oczu, regulacja łuku brwiowego, pielęgnacja ciała -
podstawowe zasady pielęgnacji, preparaty i narzędzia do depilacji,
metody depilacji, depilacja poszczególnych części ciała, manicure oraz
pedicure, kreowanie wizerunku, wykonanie makijażu dziennego,
wieczorowego, ślubnego, metody przedłużania paznokci (żel, akryl),
malowanie i podstawy zdobnictwa paznokci. Zamawiający dopuszcza
możliwość poszerzenia w/w zakresu o inne zagadnienia. Program szkolenia
powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji
zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w
bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy
oraz musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 32 ust. 4
rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007r. w
sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby
zatrudnienia usług rynku pracy. Zajęcia mogą odbywać się przez 6 dni w
tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty i powinny rozpoczynać się nie
wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie później niż o godz.18,00.
Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 30 godzin zegarowych w
tygodniu, maksymalnie po 8 godzin zegarowych dziennie. Godzina zegarowa
szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut
oraz przerwę liczącą 15 minut. Zamawiający dopuszcza ustalanie w sposób
elastyczny długości przerw między zajęciami. Miejsce odbywania
szkolenia: Janów Lubelski lub poza Janowem Lubelskim. W przypadku
organizacji szkolenia poza Janowem Lubelskim, Wykonawca zobowiązany jest
zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia bezpłatny transport na zajęcia
szkoleniowe pomiędzy
Janowem Lubelskim, a miejscem odbywania szkolenia i z powrotem. Koszty
transportu powinny być wliczone w cenę szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca powinien posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych
prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę
instytucji szkoleniowej - art. 20 ust.1ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn.
zm.)
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową
tematycznie związaną z przedmiotem zamówienia lub odpowiadającą swoim
zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia dla co najmniej 10
osób dorosłych oraz załączy dokument potwierdzający, że ta usługa
została wykonana należycie
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca przedłoży wykaz niezbędnego do realizacji zamówienia sprzętu
wykorzystywanego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami. Wymagane jest dysponowanie przez
Wykonawcę na czas realizacji szkolenia następującym wyposażeniem: salą
dydaktyczną dostosowaną do liczby 10 osób, odpowiednio wyposażoną w
miejsca siedzące dla 10 uczestników. Zajęcia praktyczne powinny odbywać
się w odpowiednio dostosowanym i wyposażonym pomieszczeniu lub w
zakładzie kosmetycznym. Uczestnicy szkolenia powinni mieć do dyspozycji
odpowiedni sprzęt spełniający wymogi bezpieczeństwa zgodnie z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami gwarantujący sprawną i płynną
realizację szkolenia
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca: -wykaże, że osoby, które będą prowadzić szkolenie posiadają
odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie
niezbędne do wykonania zamówienia, -złoży oświadczenie, że osoby, które
będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane
uprawnienia
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w
celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 30
- 3 - certyfikaty jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla
Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: 1) terminu wykonania
zamówienia, 2) harmonogramu szkolenia, 3) osób wyznaczonych do
współpracy z Zamawiającym i Wykonawcą, 4) miejsca wykonania zamówienia,
5) gdy nastąpi zmiana danych zamawiającego lub Wykonawcy, 6)
konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianami wytycznych
dotyczących realizacji projektu, 7) w szczególnych sytuacjach losowych
zmiana może dotyczyć kadry szkolącej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie
Lubelskim ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 12, II
piętro (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Pobierz
SIWZ wraz z załącznikami
Kryteria oceny ofert:
|
1 - Cena - 60
2 - kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 30
3 - certyfikaty jakości usług - 10
|
Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
|
SIWZ można pobrać na stronie internetowej http://bip.janow.pup.gov.pl lub w siedzibie urzędu pok. nr 9 w godzinach 7:30 - 15:00
|
Termin i miejsce składania ofert:
|
03.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II piętro (sekretariat).
|
Termin związania z ofertą:
|
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
|
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
|
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70 pokój nr 9 w dniu 03.11.2010 r. godz. 9.30
|