Zapytanie ofertowe na usługę szkoleniową - ,,Konserwator terenów zielonych" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
CS.5531.1.4.2015 Janów Lubelski, 12.10.2015r.
Zapytanie ofertowe na usługę szkoleniową
Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy do składania ofert na przeprowadzenie szkolenia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907).
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie:"Konserwator terenów zielonych" dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim. Szkoleniem zostaną objęte osoby posiadające minimum wykształcenie podstawowe lub gimnazjalne. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy na stanowisku konserwatora terenów zielonych.
II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szkolenie powinno obejmować minimum 80 godzin zegarowych na 1 uczestnika szkolenia, w tym min. 40 godzin zajęć praktycznych. 2. Program szkolenia powinien zawierać m. in. następujące zagadnienia: · przepisy BHP , · warunki zagospodarowania terenów zieleni, · rodzaje nawozów oraz ich zastosowanie, · wybrane elementy z zakresu botaniki i roślinoznawstwa, · elementy projektowania ogrodów,
Powyższe zagadnienia muszą być wykazane w programie szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia i wzbogacenia w/w programu o inne zagadnienia związane tematycznie ze szkoleniem. 3. Program szkolenia musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 71 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667) ) oraz jeżeli nie określają tego inne wytyczne bądź przepisy prawne, powinien uwzględniać wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). w przypadku ich występowania. 4. Zajęcia mogą odbywać się przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie później niż godz.17,00. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i przeprowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. 5. Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin zegarowych dziennie. Jedna godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 6. Przewidywany termin realizacji szkolenia: do 30 listopada 2015r. Szczegółowa data rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie ustalona po wyborze oferty. W ofercie nie należy podawać konkretnych terminów realizacji zamówienia, ponieważ nie będą one ważne dla Zamawiającego. 7. Miejsce odbywania szkolenia: - zajęcia teoretyczne - Janów Lubelski, - zajęcia praktyczne - Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 70 - na powierzchni ok. 100 m².
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach kosztów szkolenia: a) zapewnił i zastosował wszystkie niezbędne materiały do realizacji zajęć praktycznych, m. in. drzewa, krzewy i rośliny ozdobne oraz materiały do przygotowania odpowiedniego podłoża do nasadzeń. Wymaga się aby materiał użyty do zajęć praktycznych był dobry jakościowo;
Zastrzega się możliwość zmian w doborze odmian w zależności od materiału szkółkarskiego dostępnego w danej chwili na rynku.
i inne materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych; b) zapewnił sprzęt i narzędzia ogrodnicze niezbędne do realizacji szkolenia; c) zabezpieczył wywóz odpadów powstałych podczas prac ogrodniczych do zakończenia realizacji zajęć praktycznych.
10.Każdy uczestnik powinien otrzymać na własność, za potwierdzeniem odbioru: a) podręcznik dotyczący przedmiotu zamówienia (nie kopiowany, zawierający aktualne informacje); b) długopis; c) ołówek; d) gumka; e) notatnik co najmniej 60-kartkowy; f) teczkę na materiały dydaktyczne, g) odzież ochronną zgodnie z przepisami BHP. Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia, natomiast odzież ochronna w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych. 11.W trakcie przerw między poszczególnymi godzinami zajęć Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, kanapka dla każdego uczestnika szkolenia codziennie przez okres trwania zajęć). 12.Pomieszczenia i miejsca, w których będą się odbywać zajęcia powinny być dostosowane do wielkości grupy i powinny spełniać wymagania BHP i P.poż. uregulowane w przepisach odrębnych oraz być wyposażone w odpowiedni i w odpowiedniej ilości sprzęt, urządzenia, materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne przy pracy konserwatora terenów zielonych. 13.Zajęcia powinny być przeprowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców/ instruktorów posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz kadry dydaktycznej do realizacji szkolenia w pkt 6 Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 14.Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz dokona sprawdzenia efektów szkolenia poprzez analizę wyników przeprowadzonego badania ankietowego. 15.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem i wydaniem uczestnikom szkolenia zaświadczenia o jego ukończeniu lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego elementy wymienione w § 75 ust.3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667) tj.: a) numer z rejestru b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku instytucji, które wydają zaświadczenia zgodne z wzorem określonym w § 18 ust. 2 (załącznik nr 5) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014r., poz.622) należy dołączyć do nich suplement zawierający następujące informacje: a) okres trwania szkolenia, b) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 16.W całkowitym koszcie za usługę szkoleniową należy uwzględnić wszystkie czynniki niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym m.in.: koszt materiałów szkoleniowych i koszt odzieży ochronnej, które uczestnicy otrzymają na własność, koszt serwisu kawowego oraz koszt wydania zaświadczeń. Do kosztów szkolenia nie należy wliczać kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i ze szkolenia. Ubezpieczenie NNW stanowi wkład własny instytucji szkoleniowej oraz nie ma wpływu na koszt szkolenia. 17.Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu: a) harmonogram szkolenia na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy, b) CV kadry dydaktycznej wskazanej w ofercie do realizacji szkolenia, podpisane przez osobę której dotyczy.
III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego na usługę szkoleniową wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami. 2. Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Oferta i oświadczenia oraz kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - zgodnie z wpisem do właściwego rejestru. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa (lub kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 4. Wykonawcy występujący wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) muszą ustalić Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 5. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. 6. Oferta musi zawierać: a) poprawnie wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1do zapytania ofertowego, b) program szkolenia - wg Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego, c) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych- wg Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego, d) oświadczenie Wykonawcy - wg Załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego, e) wykaz wykonywanych usług o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wg Załącznika nr 5 z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, g) wzór zaświadczenia, h) certyfikaty jakości usług (jeśli posiada), i) pełnomocnictwo (jeśli konieczne), j) w przypadku gdy Wykonawca korzysta przy realizacji zamówienia z sal wykładowych, pracowni do prowadzenia zajęć praktycznych, sprzętu, narzędzi lub urządzeń nie będących jego własnością dołącza pisemne porozumienie, ewentualnie umowę o użyczeniu lub dzierżawy co najmniej na czas szkolenia. 7. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. 8. Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglone zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami matematycznymi oraz obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.Złożenie oferty niezgodnej z obowiązującym prawem lub niezgodnej z przedmiotem zamówienia, nie zawierające wymaganych dokumentów i oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty. 11.Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego i oznaczona: Oferta na usługę organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie "Konserwator terenów zielonych" - nie otwierać przed dniem 19.10.2015r. przed godz. 08:30
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Urzędu - pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać na adres Urzędu tj.: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski do dnia 19.10. 2015r. do godz. 08.30 2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Oferta złożona po terminie nie będzie podlegała ocenie.
V. SPOSÓB OCENY OFERT
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
* niepotrzebne skreślić ** do uznania przez Zamawiającego punktów w zakresie posiadania przez Wykonawcę akredytacji, nie jest konieczna zgodność liczby godzin szkolenia objętego akredytacją z liczbą godzin szkolenia objętego zamówieniem, a także nie jest konieczna zgodność miejsca prowadzenia akredytowanego szkolenia wskazanego w uzyskanej akredytacji z miejscem realizacji przedmiotowego szkolenia.
2. Oferty będą oceniane na podstawie informacji zawartych w ofercie szkoleniowej oraz załącznikach do oferty. 3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełniać będzie wszystkie wymagania i kryteria oraz uzyska najwyższą ilość punktów spośród kryteriów podlegających punktacji. 4. W przypadku, gdy oferty dwóch lub więcej instytucji szkoleniowych uzyskają taką sama ilość punktów, przeprowadzenie szkolenia zostanie zlecone tej instytucji szkoleniowej, która oferuje najniższą cenę szkolenia. 5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów i takie same ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych, z tym że nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w poprzednio złożonych ofertach. 6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać umowę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. 7. Ogłoszenie wyników nastąpi niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej urzędu oraz Zamawiający zgodnie z wyborem, pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty
Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się do instytucji szkoleniowej o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu - (15) 8720 240 wew. 26.
Załączniki: 1. Formularz ofertowy -Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego 2. Program szkolenia - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego 3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do RIS-Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego 4. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego 5. Wykaz wykonywanych usług - Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego 6. Wzór umowy szkoleniowej - Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego 7. Harmonogram szkolenia - Załącznik nr 1 do umowy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zamieścił: Piotr Sawicki 2015-10-12 14:30:00 Ilość wyświetleń: 1087 |