Typ zamówienia:
|
Usługa
|
Rodzaj zamówienia:
|
Przetarg Nieograniczony
|
Wartość zamówienia:
|
nie dotyczy
|
Data zmieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
|
2014-11-14
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych:
|
, tel. adres email:
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych:
|
, tel. adres email:
|
Środki UE:
|
tak |
Nazwa projektu: |
Projekt pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie korepetycji
dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania
instytucji pomocy i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2
Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I
Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamówienie realizowane będzie w następującej formie:
CZĘŚĆ I: Organizacja i realizacja korepetycji z matematyki:
Planowana liczba uczniów na korepetycje z matematyki:
1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os.
2) klasa V Szkoła Podstawowa - 2 os.
3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os.
4) klasa I gimnazjum - 1 os.
5) klasa II gimnazjum - 3 os.
6) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os.
7) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os.
CZĘŚĆ II: Organizacja i realizacja korepetycji z języka polskiego:
Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka polskiego:
1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os.
2) klasa V Szkoła Podstawowa - 1 os.
3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os.
4) klasa II gimnazjum - 1 os.
CZĘŚĆ III: Organizacja i realizacja korepetycji oraz zajęć dodatkowych z
języka angielskiego:
Zadanie 1: Korepetycje z języka angielskiego
Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka angielskiego:
1) klasa II Szkoła Podstawowa - 2 os.
2) klasa III Szkoła Podstawowa - 1 os.
3) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os.
4) klasa V Szkoła Podstawowa - 3 os.
5) klasa VI Szkoła Podstawowa - 3 os.
6) klasa I gimnazjum - 1 os.
7) klasa II gimnazjum - 1 os.
8) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os.
9) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os.
Zadanie 2: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego
Planowana liczba osób na zajęcia dodatkowe z języka angielskiego:
1) 1 osoba w wieku 4 lat
CZĘŚĆ IV: Organizacja i realizacja korepetycji z języka niemieckiego:
Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka niemieckiego:
1) klasa II gimnazjum - 1 os..
|
Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
|
-
|
Główny przedmiot CPV:
|
80.00.00.00-4
|
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej?
|
tak |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty?
|
nie |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
|
termin wykonania do 31.01.2015
|
Wymagane wadium:
|
0.00 zł |
Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim , ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720240, faks 015 8720240.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa na organizację i przeprowadzenie korepetycji dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie korepetycji dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie realizowane będzie w następującej formie: CZĘŚĆ I: Organizacja i realizacja korepetycji z matematyki: Planowana liczba uczniów na korepetycje z matematyki: 1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 2) klasa V Szkoła Podstawowa - 2 os. 3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa I gimnazjum - 1 os. 5) klasa II gimnazjum - 3 os. 6) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os. 7) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os. CZĘŚĆ II: Organizacja i realizacja korepetycji z języka polskiego: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka polskiego: 1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 2) klasa V Szkoła Podstawowa - 1 os. 3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa II gimnazjum - 1 os. CZĘŚĆ III: Organizacja i realizacja korepetycji oraz zajęć dodatkowych z języka angielskiego: Zadanie 1: Korepetycje z języka angielskiego Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka angielskiego: 1) klasa II Szkoła Podstawowa - 2 os. 2) klasa III Szkoła Podstawowa - 1 os. 3) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa V Szkoła Podstawowa - 3 os. 5) klasa VI Szkoła Podstawowa - 3 os. 6) klasa I gimnazjum - 1 os. 7) klasa II gimnazjum - 1 os. 8) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os. 9) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os. Zadanie 2: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego Planowana liczba osób na zajęcia dodatkowe z języka angielskiego: 1) 1 osoba w wieku 4 lat CZĘŚĆ IV: Organizacja i realizacja korepetycji z języka niemieckiego: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka niemieckiego: 1) klasa II gimnazjum - 1 os..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.11.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: CZĘŚĆ I - Wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z matematyki oraz posiadają co najmniej rok pracy w charakterze nauczyciela matematyki. Warunek ten musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji korepetycji/zajęć. CZĘŚĆ II - Wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z języka polskiego oraz posiadają co najmniej rok pracy w charakterze nauczyciela języka polskiego. Warunek ten musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji korepetycji/zajęć. CZĘŚĆ III - Wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z języka angielskiego oraz posiadają co najmniej rok pracy w charakterze nauczyciela języka angielskiego. Warunek ten musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji korepetycji/zajęć. CZĘŚĆ IV - Wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z języka niemieckiego oraz posiadają co najmniej rok pracy w charakterze nauczyciela języka niemieckiego. Warunek ten musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji korepetycji/zajęć. ORAZ DODATKOWO DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI: - złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie: 1) zmniejszenia liczby uczestników korepetycji/zajęć z przyczyn należących do Zamawiającego będących wynikiem: a) niestawienia się uczestnika na korepetycje/zajęcia pomimo potwierdzonej kontraktem socjalnym deklaracji uczestnictwa w korepetycjach/zajęciach; b) przerwania uczestnictwa w korepetycjach/zajęciach (choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja z zajęć), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2) zmniejszenia liczby godzin korepetycji/zajęć z przyczyn należących do Zamawiającego będących wynikiem: a)przerwania uczestnictwa w korepetycjach/zajęciach (choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja z korepetycji/zajęć), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 3) wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiany kadry realizującej szkolenia w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania wskazane w SIWZ, b) zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach, 4) zmiany przepisów prawnych oraz wytycznych dotyczących przedmiotu zamówienia. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym prawem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.janow.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i realizacja korepetycji z matematyki.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana liczba uczniów na korepetycje z matematyki: 1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 2) klasa V Szkoła Podstawowa - 2 os. 3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa I gimnazjum - 1 os. 5) klasa II gimnazjum - 3 os. 6) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os. 7) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i realizacja korepetycji z języka polskiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka polskiego: 1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 2) klasa V Szkoła Podstawowa - 1 os. 3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa II gimnazjum - 1 os..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i realizacja korepetycji oraz zajęć dodatkowych z języka angielskiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Korepetycje z języka angielskiego Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka angielskiego: 1) klasa II Szkoła Podstawowa - 2 os. 2) klasa III Szkoła Podstawowa - 1 os. 3) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa V Szkoła Podstawowa - 3 os. 5) klasa VI Szkoła Podstawowa - 3 os. 6) klasa I gimnazjum - 1 os. 7) klasa II gimnazjum - 1 os. 8) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os. 9) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os. Zadanie 2: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego Planowana liczba osób na zajęcia dodatkowe z języka angielskiego: 1) 1 osoba w wieku 4 lat.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i realizacja korepetycji z języka niemieckiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka niemieckiego: 1) klasa II gimnazjum - 1 os..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20
Pobierz SIWZ wraz załącznikami
Kryteria oceny ofert:
|
1. Cena - 80
2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20
|
Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
|
SIWZ do odebrania pod adresem Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 10.
|
Termin i miejsce składania ofert:
|
24.11.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II piętro (sekretariat).
|
Termin związania z ofertą:
|
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
|
24.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 7
|