Ogłoszenie przetargowe
Wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, na bazie otwartego systemu okablowania, modernizacji serwerowni, monitoringu serwerowni oraz dostawy urządzeń sieciowych wraz z oprogramowaniem. Numer ogłoszenia w BZP: 393804 - 2010. - ogłoszenie archiwalne |
Typ zamówienia:
|
Dostawa
|
Rodzaj zamówienia:
|
Przetarg Nieograniczony
|
Wartość zamówienia:
|
nie dotyczy
|
Data zmieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
|
2010-12-02
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych:
|
Piotr Sawicki, tel. 15 8720-240 w. 28 adres email: luja@praca.gov.pl
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych:
|
Piotr Sawicki, tel. 15 8720-240 w. 28 adres email: luja@praca.gov.pl
|
Środki UE:
|
nie |
|
|
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wykonanie instalacji strukturalnego okablowania sieciowego - na bazie otwartego systemu okablowania (z możliwością wymiany interfejsów i rekonfiguracji samodzielnie przez Użytkownika w trakcie użytkowania systemu) w pomieszczeniach Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 70.
2. Wykonanie modernizacji serwerowni:
a. przebudowa krosownicy obecnej sieci lokalnej i umieszczenie jej w jednej wspólnej szafie dystrybucyjnej typu RACK 19\'\' 24U z nowoprojektowaną siecią,
b. rozmieszczenie szaf dystrybucyjnych, zapewniając łatwy dostęp (z przodu
i z tyłu) do serwerów i aktywnych urządzeń sieciowych.
3. Dostawa i wdrożenie systemu monitoringu serwerowni kontrolującego krytyczne parametry środowiskowe takie jak temperatura, wilgotność, wycieki wody, tlenek węgla, ruch, włamanie, wibracje.
4. Dostawa i wdrożenie zintegrowanej platformy programowo-sprzętowej do kompleksowego zarządzania siecią.
5. Dostawa aktywnego urządzenia sieciowego - switch 48 portów
|
Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
|
Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
|
Główny przedmiot CPV:
|
32.41.00.00-0
|
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej?
|
nie |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty?
|
nie |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
|
Do 30.12.2010 r.
|
Wymagane wadium:
|
0.00 zł |
Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim , ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720240, faks 015 8720240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.janow.pup.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, na bazie otwartego systemu okablowania, modernizacji serwerowni, monitoringu serwerowni oraz dostawy urządzeń sieciowych wraz z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie instalacji strukturalnego okablowania sieciowego - na bazie otwartego systemu okablowania (z możliwością wymiany interfejsów i rekonfiguracji samodzielnie przez Użytkownika w trakcie użytkowania systemu) w pomieszczeniach Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 70. 2. Wykonanie modernizacji serwerowni: a. przebudowa krosownicy obecnej sieci lokalnej i umieszczenie jej w jednej wspólnej szafie dystrybucyjnej typu RACK 19cali 24U z nowoprojektowaną siecią, b. rozmieszczenie szaf dystrybucyjnych, zapewniając łatwy dostęp (z przodu i z tyłu) do serwerów i aktywnych urządzeń sieciowych. 3. Dostawa i wdrożenie systemu monitoringu serwerowni kontrolującego krytyczne parametry środowiskowe takie jak temperatura, wilgotność, wycieki wody, tlenek węgla, ruch, włamanie, wibracje. 4. Dostawa i wdrożenie zintegrowanej platformy programowo-sprzętowej do kompleksowego zarządzania siecią. 5. Dostawa aktywnego urządzenia sieciowego - switch 48 portów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.10.00-0, 32.42.00.00-3, 32.42.50.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca: a) Zapewnił objęcie wykonanej instalacji gwarancją systemową producenta, gdzie okres gwarancji udzielonej bezpośrednio przez producenta nie może być krótszy niż 25 lat (Zamawiający wymaga certyfikatu producenta okablowania udzielonego bezpośrednio użytkownikowi końcowemu i stanowiącego 25-letnie zobowiązanie gwarancyjne producenta wszystkich elementów całego systemu okablowania w zakresie dotrzymania parametrów jakościowych i materiałowych). Okres gwarancji ma być standardowo udzielany przez producenta okablowania, tzn. na warunkach oficjalnych, ogólnie znanych, dostępnych i opublikowanych. Tym samym oświadczenia o specjalnie wydłużonych okresach gwarancji wystawione przez producentów, dostawców, dystrybutorów, pośredników, wykonawców lub innych nie będą uznawane za wiarygodne i spowodują bezwzględne odrzucenie oferty. Okres gwarancji liczony jest od dnia, w którym podpisano protokół końcowego odbioru prac i producent okablowania wystawił certyfikat gwarancyjny. b) W celu zabezpieczenia dostarczenia oraz ujawnienia procedury, jak również zapoznania zamawiającego z prawami, obowiązkami i ograniczeniami gwarancji, wykonawca ma posiadać umowę, zawartą bezpośrednio z producentem okablowania (tj. producentem wszystkich elementów systemu okablowania), regulującą uprawnienia, procedurę, warunki i tryb udzielenia gwarancji zamawiającemu przez producenta oraz zobowiązania każdej ze stron.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca wykazał dysponowanie: a) Wykonawca ma dysponować pracownikami posiadającymi dyplomy ukończenia dwustopniowego kursu kwalifikacyjnego w zakresie 1. instalacji, 2. pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. b) Wykonawca winien dysponować co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi dwustopniowe uprawnienia producenta do instalacji sieci strukturalnej w zakresie procedur i praktyki instalacji oraz nadzoru instalacji i wykrywania usterek. c) W celu zagwarantowania zamawiającemu najwyższej jakości parametrów technicznych i użytkowych, cała instalacja musi być (bezpłatnie) nadzorowana w trakcie budowy przez inżynierów ze strony producenta oraz zweryfikowana niezależnie przed odbiorem technicznym.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.janow.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski Sekretariat pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pobierz
SIWZ wraz z załącznikami
Uwaga!!! Zmiana SIWZ (07.12.2010)
Kryteria oceny ofert:
|
Najniższa cena
|
Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
|
SIWZ można pobrać na stronie internetowej http://bip.janow.pup.gov.pl lub w siedzibie urzędu pok. nr 5 w godzinach 7:30 - 15:00
|
Termin i miejsce składania ofert:
|
09.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski Sekretariat pokój nr 12.
|
Termin związania z ofertą:
|
30 dni
|
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
|
09.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski Sekretariat pokój nr 7.
|
Wytworzył: Piotr Sawicki 2010-12-02 Zamieścił: Piotr Sawicki 2010-12-02 16:16:14
Zmodyfikował: Piotr Sawicki 2010-12-07 15:46:47 Ilość wyświetleń: 3159
|