Typ zamówienia:
|
Dostawa
|
Rodzaj zamówienia:
|
Przetarg Nieograniczony
|
Wartość zamówienia:
|
nie dotyczy
|
Data zmieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
|
2011-10-25
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych:
|
Piotr Sawicki, tel. 15 8720-240 w. 28 adres email: luja@praca.gov.pl
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych:
|
Piotr Sawicki, tel. 15 8720-240 w. 28 adres email: luja@praca.gov.pl
|
Środki UE:
|
nie |
|
|
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie użytkowników Systemu Informacji Multimedialnej typu outdoor (zawieszony na zewnętrznej ścianie budynku) składającego sie z: monitora wielkoekranowego, jednostki komputerowej oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim. System przeznaczony jest do wizualizacji ofert pracy i innych informacji multimedialnych.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - "Opis przedmiotu zamówienia".
|
Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
|
PUP Janów Lubelski
|
Główny przedmiot CPV:
|
32-32-20-00-6
|
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej?
|
nie |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów?
|
nie |
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty?
|
nie |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
|
do 30 listopada 2011
|
Wymagane wadium:
|
0.00 zł |
Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
, ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel.
015 8720240, faks 015 8720240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://janow.pup.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa,
montaż, konfiguracja i przeszkolenie użytkowników Systemu Informacji
Multimedialnej umieszczonego na zewnątrz budynku dla Powiatowego Urzędu
Pracy w Janowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, instalacja, konfiguracja i
przeszkolenie użytkowników Systemu Informacji Multimedialnej typu
outdoor (zawieszony na zewnętrznej ścianie budynku) składającego sie z:
monitora wielkoekranowego, jednostki komputerowej oraz oprogramowania
dla Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim. System przeznaczony
jest do wizualizacji ofert pracy i innych informacji multimedialnych.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1
do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy w zakresie zgodnym
z przedmiotem zamówienia, fakt ten należy potwierdzić dokumentami
podpisanymi przez odbiorcę, że dostawy te zostały wykonane należycie
(np. listy polecające, referencje, rekomendacje) - Załącznik nr 6 do
SIWZ
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.janow.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
SIWZ do odebrania pod adresem Powiatowy Urząd Pracy w Janowie
Lubelskim, ul. J.Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie
Lubelskim ul. J. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II
piętro (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Pobierz SIWZ wraz z załącznikami
Kryteria oceny ofert:
|
Cena oferowana - 100%
|
Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
|
SIWZ można pobrać na stronie internetowej http://bip.janow.pup.gov.pl lub w siedzibie urzędu pok. nr 5 w godzinach 7:30 - 15:00.
|
Termin i miejsce składania ofert:
|
2.11.2011 godzina 09:30. Miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II piętro (sekretariat)
|
Termin związania z ofertą:
|
okres w dniach: 30
|
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
|
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 pokój nr 7 w dniu 2.11.2011 r. godz. 10:00
|