Liczba gości online: 1
Ogłoszenie przetargowe
Usługa z zakresu szkolenia grupowego ABC Biznesu-podjęcie działalności gospodarczej dla 30 osób. Numer ogłoszenia w BZP: 107339 - 2010 - uwaga dla ogłoszenia wydano ogłoszenia zmieniające - szczegóły tutaj - ogłoszenie archiwalne drukuj
Ogłoszenia powiązane

Typ zamówienia: Usługa
Rodzaj zamówienia: Przetarg Nieograniczony
Wartość zamówienia: nie dotyczy
Data zmieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 2010-05-04
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych: Barbara Kosińska, tel. 15 8720-240 w. 26
adres email: luja@praca.gov.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych: Barbara Kosińska, tel. 15 8720-240 w. 26
adres email: luja@praca.gov.pl
Środki UE: tak
Nazwa projektu: Szkolenie w ramach projektu Janowski Przedsiębiorca, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego z zakresu ABC Biznesu - podjęcie działalności gospodarczej, dla 30 osób w dwóch grupach szkoleniowych liczących 15 osób każda, w ramach projektu pt. Janowski przedsiębiorca, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, mającego na celu przygotowanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest okreslony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: nie dotyczy
Główny przedmiot CPV: 80.50.00.00-9
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej? nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej? nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową? nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów? nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty? nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany do dnia 30.07.2010 r.
Wymagane wadium: 0.00 zł

Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

I.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

I.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

I.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • I. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego uzyskanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej ,przepisy ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy art. 20 ust.1. zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złozonych oświadczeń i dokumentów.

  • I.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie przedłożonych wykazów wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową tematycznie związana z przedmiotem zamówienia lub odpowiadającą swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia dla co najmniej 10 osób dorosłych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie np. list polecający, referencje, rekomendacje podpisane przez odbiorcę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • I.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty opisu miejsca realizacji szkolenia teoretycznego i praktycznego oraz warunków lokalowych z wykazem pomieszczeń, sprzętu komputerowego i innych urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oswiadczeń i dokumentów.

  • I.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie przedłożonego wykazu osób, które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia w realizacji szkoleń o podobnym zakresie tematycznym w stosunku do przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z inforamcją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z ich zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz dołączenie dokumentów potwierdzających ich wykształcenie, kwalifikacje i uprawnienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • I.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

I.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • I.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • I.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt I.4.2.
  • I.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    I.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • I.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

I.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt I.4) albo w pkt I.5)

Wypełniony formularz ofertowy, prelininarz kosztów szkolenia, program szkolnie sporządzony na podstawie wytycznych zawartych w SIWZ, harmonogram zajęć określający czas i termin realizacji kursu.

I.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

II.1) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą 1. terminu wykonania zamówienia, 2. harmonogramu szkolenia, 3. liczby godzin szkolenia, 4. ceny, 5. numeru konta, 6. osób wykonujących zamówienie, 7. miejsca wykonania zamówienia, 8. programu szkolenia, 9. ankiety oceniającej szkolenie, 10. osób wyznaczonych do współpracy z Zamawiającym i Wykonawcą, 11. sposobu organizacji szkolenia, 12. materiałów szkoleniowych, 13. konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianą wytycznych dotyczących realizacji projektu w ramach ktorego finansowana jest umowa. Wprowadzone zmiany nie mogą działać na nie korzyść Zamawiającego i m. in. prowadzić do wyższej ceny za szklenie niż wynika to z przedstawionej oferty w postępowaniu przetargowym. W przypadku uzasadnionych zmian Wykonawca zapewni realizcję zamówienia na poziomie nie mniejszym niż wynikało to z treści oferty. Proponowane zmiany wymagają zgłoszenia w formie pisemnej do 7 dni przed ich ewentualnym wprowadzeniem i podlegają akceptacji Zamawiającego.

II.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

II.2.1) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

II.2.2) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Pobierz SIWZ wraz z załącznikami (.zip 1,2 MB)

Uwaga - zmiana SIWZ (07.05.2010) (.zip 237 KB)


Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 50
2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 40
3 - Certyfikat jakości usług - 10
Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: SIWZ do odebrania pod adresem Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 9 lub na stronie internetowej http://bip.janow.pup.gov.pl
Termin i miejsce składania ofert: 13.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 12, II piętro( sekretariat)
Termin związania z ofertą: Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70 pokój nr 9 w dniu 13.05.2010 godz. 9:30

Wytworzyła: Barbara Kosińska 2010-05-04
Zamieścił: Piotr Sawicki 2010-05-04 13:52:12
Zmodyfikował: Piotr Sawicki 2010-07-19 16:10:33
Ilość wyświetleń: 3171
BIP Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim tel./fax 015 872-02-40, 015 872-25-34