Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
, ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel.
015 8720240, faks 015 8720240.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pup.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie organizacji szkolenia grupowego dla 16 osób bezrobotnych Podstawy księgowości z obsługą komputera..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
grupowego dla 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym
Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim, w zakresie Podstawy księgowości z
obsługą komputera. Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne
przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze pracownika
księgowości. Szkolenie powinno obejmować min. 150 godzin zegarowych na 1
uczestnika szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia w większości miały formę
warsztatów i praktycznej nauki zawodu (łącznie z egzaminem wewnętrznym).
Program szkolenia powinien zawierać m. in. następujące zagadnienia:
podstawowe zagadnienia z zakresu rachunkowości, zasady ubezpieczeń
społecznych, wybrane zagadnienia z ewidencji operacji gospodarczych,
zasady ewidencji i kalkulacji kosztów, dokumentacja księgowa, podstawowa
księga przychodów
i rozchodów, rodzaje i sposoby obliczania podatków, bilans zysków i
strat, podstawy obsługi komputera ( MS Word i MS Excel), obsługa
programów finansowo-księgowych i kadrowo - płacowych, prowadzenie
rozliczeń z ZUS za pomocą programu Płatnik wraz z przekazem
elektronicznym. Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu o
inne zagadnienia. Zajęcia mogą odbywać się przez 5 dni w tygodniu, tj.
od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) i
powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie
później niż godz.17,00. Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 25
godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin zegarowych
dziennie. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia
edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Zamawiający
dopuszcza ustalanie w sposób elastyczny długości przerw między
zajęciami, z tym tylko zastrzeżeniem, iż jedna przerwa nie może trwać
łącznie więcej niż 30 min. Miejsce odbywania szkolenia: Janów Lubelski. W
trakcie zajęć praktycznych każdy z uczestników szkolenia powinien mieć
zapewniony dostęp do indywidualnego stanowiska komputerowego z
oprogramowaniem odpowiadającym przedmiotowi szkolenia - 16 stanowisk
komputerowych (1 osoba - 1 komputer z oprogramowaniem)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji
szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy
właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ust.1
ustawy z dnia
20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z
2008r. Nr
69, poz. 415 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową w
zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla co najmniej 10 osób
dorosłych każde, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że
usługi te zostały wykonane należycie (np. list polecający, referencje,
rekomendacje podpisane przez odbiorcę).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości
uczestników szkolenia, spełniającą wymagania obowiązujących przepisów
prawa w zakresie bezpieczeństwa i higieny warunków pracy i nauki oraz
wykaże, że dysponuje 16 stanowiskami komputerowymi z oprogramowaniem
odpowiadającym przedmiotowi szkolenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca:
- wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi co najmniej 6 miesięczne
doświadczenie w nauczaniu w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub
takimi, które przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia w zakresie objętym
przedmiotem zamówienia,
- złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w
celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu
dotyczącego posiadania wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru
instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd
pracy.
2. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innego podmiotu -
pisemne zobowiązanie innych podmiotów (zgodnie z art.26 ust.2b ustawy
Pzp), do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 60
2 - kwakifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 30
3 - certyfikat jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn należących do
zamawiającego będących wynikiem: a) niestawienia się kandydata na
szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b) przerwania
uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy
zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia),
którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
2)Wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiany
kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń
losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy
cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia
umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał
wymagania wskazane w SIWZ, b) zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod
warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie
zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ, c) zmiany harmonogramu zajęć w
uzasadnionych przypadkach, d) zmiany terminu zakończenia szkolenia w
uzasadnionych przypadkach. 3) Zmiany przepisów prawnych, a w
szczególności zmiany stawki VAT. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest
wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i
zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z
obowiązującym prawem. 4) przedłużenia terminu szkolenia spowodowanego
wystąpieniem trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających
obecność uczestników na szkoleniu. W takim przypadku w dniu wystąpienia
zjawiska atmosferycznego zajęcia szkoleniowe, za zgodą Zamawiającego
zostaną odwołane, a termin przeprowadzenia szkolenia zostanie
przedłużony o ilość dni szkoleniowych, w których zajęcia się nie
odbywały.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.pup.gov.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie
Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II
piętro (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Pobierz SIWZ wraz z załącznikami