Liczba gości online: 1
Nabór pracowników
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze Pośrednik Pacy - Stażysta drukuj

DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W JANOWIE LUBELSKIM OGŁASZA NABÓR NA DWA STANOWISKA URZĘDNICZE:

POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA

logoefs.jpg

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W JANOWIE LUBELSKIM

OGŁASZA NABÓR NA DWA STANOWISKA URZĘDNICZE:

POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA

W Centrum Aktywizacji Zawodowej
w ramach projektu " Aktywny pośrednik pracy II " współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2

Załączniki do pobrania:

Jednostka

Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
ul. J. Zamoyskiego 70
23-300 Janów Lubelski
15 - 8720-240

Oferowane stanowisko

Pośrednik pracy - stażysta
Ilość stanowisk pracy - 2 etaty
Rodzaj umowy - czas określony

Data ogłoszenia naboru

18.08.2011 r.

Termin składania dokumentów

29.08.2011 r. do godziny 9.00

Wymagane wykształcenie

Wyższe / licencjat

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne:

1. Wykształcenie wyższe/ licencjat

2. Co najmniej 12 miesięczny staż na stanowisku administracyjnym w publicznych służbach zatrudnienia

3. Obsługa komputera i urządzeń biurowych,

4. Znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.)

5. Znajomość rozporządzenia MP i PS z dnia 14 września 2010 w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy

6. Znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)

7. Znajomość programów z EFS realizowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim.

Dodatkowe:

1. Komunikatywność;

2. Odpowiedzialność i samodzielność;

3. Umiejętność pracy w zespole;

4. Odporność emocjonalna,

5. Otwartość na problemy i sprawy innych,

6. Obiektywizm;

7. Tolerancja;

8. Elastyczność.

9. Obsługa sprzętu biurowego

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. Marketing usług oferowanych przez Urząd.

2. Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w uzyskaniu. pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych.

3. Kierowanie osób bezrobotnych na zgłoszone miejsca pracy.

4. Pozyskiwanie ofert pracy.

5. Współpraca z partnerami rynku pracy w celu zebrania informacji:
- o strukturze gospodarczej,
- o kierunkach kształcenia i sytuacji demograficznej.

6. Pozyskiwanie informacji z innych źródeł niezbędnych do oceny sytuacji na rynku pracy w obszarze działania PUP.

7. Przygotowywanie sprawozdań, informacji i analiz o rynku pracy.

8. Tworzenie indywidualnego planu działania.

9. Prowadzenie strony BIP.

10.Udział w realizacji programów współfinansowanych z EFS : inicjowanie, organizowanie i finansowanie projektów.

Wymagane dokumenty

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o ww. stanowisko, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładanego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r., Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) z własnoręcznym podpisem osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

2. Wypełniony kwestionariusz osobowy.

3. Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

4. Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa umyślne ( w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego).

5. Oświadczenie kandydata stwierdzające brak przeciwwskazań medycznych do pracy na w/w stanowisku,

6. Dodatkowe dokumenty według uznania kandydata.

Miejsce składania dokumentów

Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
ul. J.Zamoyskiego 70
23-300 Janów Lubelski, pok. nr 12 (sekretariat)

Uwagi

Kandydaci proszeni są o składanie ofert w Sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim pok. nr 12 w zamkniętych kopertach (z adresem do korespondencji), z dopiskiem "Konkurs na stanowisko Pośrednik pracy - stażysta" w terminie do dnia 29 sierpnia 2011 roku, do godz. 9:00
Postępowanie konkursowe przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy wJanowie Lubelskim.

W I etapie w dniu 29.08.2011 r. komisja sprawdzi czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu do II etapu.
Wyniki z I etapu zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.bip.janow.pup.gov.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
W II etapie komisja przeprowadzi test - 30.08.2011 r., godz. 10.00
Wyniki z II etapu zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.bip.janow.pup.gov.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
W III etapie komisja przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami 31.08.2011 r., godz. 10.00
W IV etapie komisja dokona ostatecznej oceny biorąc pod uwagę następujące kryteria:

1. Ocena za test - 40 %

2. Staż pracy lub doświadczenie zawodowe - 20 %

3. Rozmowa kwalifikacyjna - 40 %

Wyniki z rozstrzygnięcia konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.bip.janow.pup.gov.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Informacje na temat konkursu i pobranie kwestionariusza osobowego w Dziale Organizacyjno- Administracyjnym Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim pok. nr 15 lub tel. +15 872-240 w godz. od 8:00 do 14:00 oraz na stronie internetowej www.bip.janow.pup.gov.pl

Janów Lubelski dn. 18.08.2011 r.

Dyrektor PUP Tomasz Kaproń

Wytworzyła: Grażyna Czuryszkiewicz 2011-08-18
Zamieścił: Piotr Sawicki 2011-08-18 14:12:38
Zmodyfikował: Piotr Sawicki 2011-08-19 14:52:47
Ilość wyświetleń: 1478
BIP Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim tel./fax 015 872-02-40, 015 872-25-34