Janów Lubelski, dn.02.10.2013r.
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTATNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę w zakresie organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: „Brukarz”.
Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz.907 z późn. zm.) Zamawiający informuje wszystkich potencjalnych Wykonawców o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmianie ulega pkt. XII SIWZ „Opis sposobu przygotowania ofert”, otrzymuje brzmienie:„1. Wykonawcy są zobowiązani zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Oferty niezgodne z wymogami SIWZ będą odrzucone z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający sugeruje , aby oferta była napisana na maszynie lub na komputerze.
3.Ofertę należy złożyć na formularzu oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Ponadto do oferty należy załączyć opis programu szkolenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania kilku ofert na jedno szkolenie przez jednegoWykonawcę.
6. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowaniai składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - zgodnie z wpisem do właściwegorejestru. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, reprezentowania Wykonawcyw postępowaniu i zaciąganiu zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę uprawnioną zgodnie z wpisem do właściwego rejestru oraz dołączone do oferty (lub kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
7. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę. W przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
8. W przypadku złożenia jako załącznika do oferty kopii wymaganego dokumentu, kopia musi być potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez osobę podpisującą ofertę.
9.Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bez wątpliwości określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie Pzp.
10.Zamawiajacy sugeruje, aby każda strona oferty była ponumerowana i parafowana przez osobę podpisującą ofertę.
11.Zamawiający sugeruje, aby oferta była zszyta w lewym górnym rogu, zbindowana lub trwale złączona w inny sposób.
12.Zamawiający sugeruje, aby oferta była dostarczona w zaadresowanej, zaklejonej kopercie, oznakowanej w poniższy sposób:
Nazwa i adres Wykonawcy Powiatowy Urząd Pracy
w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski
Oferta w ramach przetargu nieograniczonego na usługę organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: „Brukarz” - nie otwierać przed dniem 04.10.2013r. przed godz. 08:30 |
Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie składania ofert.
13.Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Koperty z ofertami wycofanymi nie będą otwierane.
14. Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio ppkt. 6. Na kopercie należy, oprócz oznaczenia jak wyżej ppkt 12, dodatkowo umieścić zastrzeżenie „ZMIANA OFRRTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.”