Liczba gości online: 1
Zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe na usługę szkoleniową - Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 12 osób w ramach projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób po 30 roku życia z terenu powiatu janowskiego IV drukuj

efs_lubelskie_logo.jpg

w ramach projektu pt. "Aktywizacja zawodowa osób po 30 roku życia z terenu powiatu janowskiego IV "
Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy, Działanie 9.2 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP,

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

CS.5531.2.2.2018

ZAMAWIAJĄCY
Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 70
23-300 Janów Lubelski
tel/ fax: 158720240
e-mail: luja@praca.gov.pl
strona internetowa: http://janowlubelski.praca.gov.pl/


ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy do składania ofert na przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie: "Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym" dla 12 osób w ramach projektu pt. "Aktywizacja zawodowa osób po 30 roku życia z terenu powiatu janowskiego IV" Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy, Działanie 9.2 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

2. Zapytanie ofertowe podlega upublicznieniu poprzez zamieszczenie w bazie konkurencyjności pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz na stronie internetowej: http://janowlubelski.praca.gov.pl/.

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 9 Rynek pracy, Działanie 9.2, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, pt. "Aktywizacja zawodowa osób po 30 roku życia z terenu powiatu janowskiego IV" w zakresie: "Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym"

Kod CPV - 80530000-8 usługi szkolenia zawodowego.

Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenie do przystąpienia do egzaminu zewnętrznego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego i uzyskania uprawnień operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym.

III. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Szkolenie powinno obejmować min. 67 godzin zegarowych i składać się z części teoretycznej i praktycznej (tj. każdy uczestnik powinien odbyć 67 godzin zajęć). Do liczby godzin nie należy wliczać godzin na egzamin zewnętrzny).

2. Szkolenie powinno być realizowane według programu nauczania na kursach dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 15 grudnia 2017r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. 2018, poz. 47) oraz uzgodnionego z Urzędem Dozoru Technicznego (art. 37 pkt 14 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1351).

3. Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym programem szkolenia, który musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 71 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667) ) oraz jeżeli nie określają tego inne wytyczne bądź przepisy prawne, powinien uwzględniać wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy www.kwalifikacje.praca.gov.pl w przypadku ich występowania.

4. Zajęcia mogą odbywać się przez 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie później niż godz.16,00 Niedopuszczalne jest zaplanowanie i przeprowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy.

5. Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin zegarowych dziennie. Jedna godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. Zajęcia w danym dniu nie mogą kończyć się przerwą.

6. Szkolenie powinno być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp.

7. Przewidywany termin realizacji szkolenia: maksymalnie do 21 grudnia 2018r. Szczegółowa data rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie ustalona po wyborze oferty. W ofercie nie należy podawać konkretnych terminów realizacji zamówienia, ponieważ nie będą one ważne dla Zamawiającego.

8. Miejsce odbywania szkolenia: Janów Lubelski lub poza Janowem Lubelskim, w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. W sytuacji, gdy zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w miejscowości innej niż Janów Lubelski, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia codzienny, bezpłatny transport pomiędzy Janowem Lubelskim a miejscem odbywania szkolenia i z powrotem. Koszty transportu powinny być wliczone w cenę szkolenia. W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych.

9. Każdy uczestnik powinien otrzymać na własność, za potwierdzeniem odbioru:

a) podręcznik dotyczący przedmiotu zamówienia (nie kopiowany, zawierający aktualne informacje);

b) długopis;

c) notatnik bądź zeszyt co najmniej 60-kartkowy;

d) teczkę z rączką do przechowywania i transportu dokumentów.

Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia. Wykonawca przedstawi wykaz materiałów szkoleniowych jakie każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność w pkt 5 lit.c Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

10.W trakcie przerw między poszczególnymi godzinami zajęć Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, kanapka dla każdego uczestnika szkolenia codziennie przez okres trwania zajęć).

11. W trakcie odbywania zajęć teoretycznych jak i praktycznych powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Na zajęciach praktycznych uczestnicy powinni mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt spełniający wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca na czas trwania kursu zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe oraz socjalne do prawidłowego przebiegu szkolenia. Pomieszczenia i miejsca, w których będą się odbywać zajęcia powinny być dostosowane do wielkości grup oraz winny być wyposażone w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowane do potrzeb kierunku szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.

12.Wykonawca na zajęcia teoretyczne winien zapewnić pomieszczenie wyposażone w minimum 12 stanowisk pracy, natomiast na zajęcia praktyczne plac manewrowy do praktycznej nauki jazdy wózkiem oraz co najmniej dwa wózki jezdniowe z napędem silnikowym. Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu do realizacji szkolenia w pkt 5 lit.b Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

13.Użyte do realizacji szkolenia wózki jezdniowe z napędem silnikowym muszą być sprawne technicznie oraz posiadać aktualne dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego.

14.Zajęcia powinny być przeprowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców i instruktorów posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz kadry dydaktycznej do realizacji szkolenia w pkt 6 Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

15.Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz dokona sprawdzenia efektów szkolenia poprzez analizę wyników przeprowadzonego badania ankietowego.

16.Wykonawca zobowiązany będzie oznaczyć wszystkie materiały szkoleniowe i dokumenty związane z organizacją szkolenia (w tym lista obecności dziennik zajęć, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń, zaświadczenia itp.) oraz pomieszczenia i miejsca realizacji szkolenia informacją o finansowaniu szkolenia w ramach projektu pt.:"Aktywizacja zawodowa osób po 30 roku życia z terenu powiatu janowskiego IV" Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy, Działanie 9.2 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz opatrzyćlogo Fundusze Europejskie Program Regionalny, flagą Rzeczpospolitej Polskiej, flagą Unii Europejskiej oraz logo "Lubelskie-smakuj życie!" - zgodnie z dokumentem pn. "Obowiązki informacyjne beneficjenta" zamieszczona na stronach internetowych: www.rpo.lubelskie.pl i www.mapadotacji.gov.pl.

Pomieszczenia i miejsca realizacji szkolenia powinny być oznaczone plakatem promującym projekt formatu minimum A-3 dodatkowo zawierającym informację o organizowanym szkoleniu.

17.Każdy uczestnik szkolenia powinien przystąpić do egzaminu wewnętrznego oraz egzaminu zewnętrznego przed komisją UDT.

18.Absolwenci szkolenia powinni otrzymać:

a) po pozytywnym ukończeniu szkolenia - zaświadczenie o jego ukończeniu zawierające elementy wymienione w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2010r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667) tj.:

- numer rejestru,

- imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,

- nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,

- formę i nazwę szkolenia,

- okres trwania szkolenia,

- miejsce i data wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności,

- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych

- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie.

W przypadku wydania przez instytucję szkoleniową zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 (załącznik nr 5) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014r., poz.622) należy dołączyć do niego suplement zawierający następujące informacje:

- okres trwania szkolenia,

- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego, suplement jest dodatkiem wraz podpisem z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.

Zaświadczenie powinno zawierać logo Fundusze Europejskie Program Regionalny, flagą Rzeczpospolitej Polskiej, flagą Unii Europejskiej oraz logo "Lubelskie-smakuj życie!" oraz informację o realizacji szkolenia w ramach projektu pt. "Aktywizacja zawodowa osób po 30 roku życia z terenu powiatu janowskiego IV" Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy, Działanie 9.2 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP, Regionalny Programu Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego;

b) po pozytywnie zdanym egzaminie zewnętrznym przed komisją UDT: zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez Urzędu Dozoru Technicznego.

19. Niezwłocznie po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować egzamin zewnętrzny przed komisją kwalifikacyjną powołaną przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego stosownie do przepisów art. 23 w związku z art. 22 ust.2 i 3 ust. 23 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1351) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji rządzeń technicznych (Dz. U. z 2001r., Nr 79, poz. 849, z późn. zm.).

20. W przypadku uzyskania przez uczestników szkolenia negatywnego wyniku egzaminu przed komisją Urzędem Dozoru Technicznego Wykonawca podejmie działania mające na celu ustalenie możliwie najszybciej terminu zewnętrznego egzaminu poprawkowego oraz poinformuje uczestników oraz Zamawiającego o terminie tego egzaminu. Koszt egzaminu poprawkowego ponosi uczestnik szkolenia.

21. W całkowitym koszcie za usługę szkoleniową należy uwzględnić wszystkie czynnikiniezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym m.in.: koszt materiałów szkoleniowych, które uczestnicy otrzymają na własność, koszt serwisu kawowego, koszt ewentualnego transportu uczestników w przypadku, jeśli szkolenie będzie organizowane poza Janowem Lubelskim, koszt egzaminu zewnętrznego oraz koszt wydania stosownych świadectw i nadania uprawnień dla uczestników szkolenia kończących je z wynikiem pozytywnym.

Do kosztów szkolenia nie należy wliczać kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i ze szkolenia. Ewentualne ubezpieczenie NNW stanowi wkład własny instytucji szkoleniowej oraz nie ma wpływu na koszt szkolenia. Koszt szkolenia nie obejmuje również kosztów badań lekarskich.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Posiadanie aktualnego wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

2. Posiadanie doświadczenia:

- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy szkolenia grupowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla co najmniej 10 osób każde.

3. Dysponowanie kadrą dydaktyczną:

- osoby, które będą prowadzić szkolenie muszą posiadać odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć na kursach operatorów wózków jezdniowych.

4. Brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art.3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej;

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt V ppkt11.

V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego na usługę szkoleniową wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami.

2. Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.

4. Oferta i oświadczenia oraz kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - zgodnie z wpisem do właściwego rejestru w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej (tj. czytelny podpis lub opatrzony imienną pieczątką osoby podpisującej).W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa (lub kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

5. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę. W przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.

6. Wykonawcy występujący wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) muszą ustalić Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

8. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

11.Oferta musi zawierać:

a) poprawnie wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego,

b) program szkolenia - wg Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego,

c) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych - wg Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego,

d) oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych i osobowych - wg Załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego,

e) wykaz wykonywanych usług o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wg Załącznika nr 5 z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie,

f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

g) certyfikaty jakości usług (jeśli posiada),

h) pełnomocnictwo (jeśli konieczne),

i) w przypadku gdy Wykonawca korzysta przy realizacji zamówienia z sal wykładowych, pracowni do prowadzenia zajęć praktycznych, placu manewrowego, sprzętu, narzędzi lub urządzeń nie będących jego własnością dołącza pisemne porozumienie, ewentualnie umowę o użyczeniu lub dzierżawy co najmniej na czas szkolenia.

k) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego;

l) klauzula informacyjna - Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego.

12.Oferty niekompletne (niespełniające powyższych wymagań) zostaną przez Zamawiającego odrzucone.

13.Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

14.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty wymienione w pkt 11 lit. c), d), f) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem lub drogą elektroniczną na adres Zamawiającego podany w zapytaniu ofertowym z zastrzeżeniem pkt 2. W sytuacji porozumiewania się faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane na adres do korespondencji i nr faksu, podane przez Wykonawcę w ofercie - uznaje się za skutecznie doręczone, jeżeli Wykonawca nie powiadomił Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o ich zmianie.

4. Korespondencja przesłana za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną po godzinach urzędowania zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia.

5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści Zapytania ofertowego.

6. Zamawiający jest zobowiązany udzielić pisemnie wyjaśnień - niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 6 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.

8. Zamawiający prześle treść wyjaśnień Wykonawcy, który złożył wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego oraz nie wskazując źródła zapytania zamieści treść zapytania wraz z wyjaśnieniami na swojej stronie internetowej oraz w bazie konkurencyjności.

9. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania ofertowego a treścią udzielanych wyjaśnień, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zmawiającego.

10. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zapytania ofertowego zamieści na swojej stronie internetowej oraz w bazie konkurencyjności.

11. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania ofertowego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i zamieści informację o tym w bazie konkurencyjności i na swojej stronie internetowej.

12. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

- Barbara Kosińska, pok. 9, tel. (15)8720240, wew. 26, poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 15:00 , a w przypadku usprawiedliwionej nieobecności - inny pracownik wyznaczony przez Kierownika Zamawiającego.

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Urzędu - pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać na adres Urzędu tj.: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski do dnia 27.11.2018r. do godz. 14.30

2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Oferty złożone po terminie lub w innym miejscu nie będą podlegały ocenie.

3. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresowana na adres Zamawiającego i oznaczona: Oferta na usługę organizacji szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych w zakresie "Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym" - nie otwierać do dnia 27.11.2018r. do godz. 14.30.

IX. ODRZUCENIE OFERT I UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

1. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:

a) Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu,

b) Wykonawca złożył ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego,

c) będzie zawierać rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,

d) Wykonawca złożył ofertę niekompletną, tj. nie zawierającą oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu,

e) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu składania ofert,

f) nie została podpisana przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy,

g) Wykonawca złożył ofertę po terminie.

2. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego jest decyzją ostateczną.

3. Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli:

a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć,

d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego,

e) wystąpiła inna uzasadniona przyczyna unieważnienia postępowania.

X. SPOSÓB OBLICZANIA CENY:

1. Wykonawca ustalając cenę powinien uwzględnić wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2. Cena powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie opłaty i podatki.

3. Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglone zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami matematycznymi (jeśli ostatnia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 należy zaokrąglić w dół, jeżeli jest większa lub równa 5 to należy zaokrąglić w górę).

4. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.

5. Zamówienie w całości finansowane jest ze środków publicznych.

XI. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT

1. Oferty będą oceniane na podstawie informacji zawartych w ofercie szkoleniowej oraz załącznikach do oferty.

2. W trakcie oceny ofert Zamawiający może zwracać się do Wykonawcy o dodatkowe Wyjaśnienia, niezbędne przy ocenie, a także zwizytować placówkę w celu zweryfikowania zgłoszonej bazy szkoleniowej i wyposażenia.

3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert przyznając im odpowiednio wagi procentowe:

I całkowity koszt szkolenia (cena) - 60%

II doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń - 30%

III certyfikaty jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10%

Przyjmuje się, iż 1% = 1pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.

A. Kryterium I

Całkowity koszt szkolenia (cena) - 60%

Całkowity koszt szkolenia oceniany będzie w następujący sposób:

najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert podlegających ocenie

x 100 x 60 % = liczba punktów

Cena brutto oferty ocenianej

Najkorzystniejsza oferta może maksymalnie otrzymać 60 pkt.

B. Kryterium II

Doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń - 30%

Kryterium będzie oceniane na podstawie Załącznika nr 6 do Zapytania ofertowego w następujący sposób:

1.

3 szkolenia

0 pkt

2.

4 - 5 szkoleń

10 pkt

3.

6 -7 szkoleń

20 pkt

4.

8 i więcej szkoleń

30 pkt

Uwaga: za 1 szkolenie Zamawiający uzna przeprowadzenie:

- 1 szkolenia grupowego w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla co najmniej 10 osób, które zostało przeprowadzone w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert i którego fakt zakończenia potwierdzony został dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi.

W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających ich należytego wykonania.

Najkorzystniejsza oferta może otrzymać maksymalnie 30 pkt.

C. Kryterium III

Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych (tj. certyfikat systemu zarządzania jakością ISO i/lub akredytacja kuratora oświaty) - 10%

Zamawiający będzie brał pod uwagę aktualne na dzień składania ofert certyfikaty jakości odnoszące się do funkcjonowania/organizacji instytucji szkoleniowej tj.: certyfikat systemu zarządzania jakością ISO i/lub odnoszące się do kierunku szkolenia tj.: akredytacja kuratora oświaty.

Kryterium "Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych" będzie oceniane w następujący sposób:

1.

Posiadanie certyfikatu jakości usług i/lub akredytacji*

10 pkt

2.

Brak certyfikatu jakości usług i/lub akredytacji

0 pkt

* do uznania przez Zamawiającego punktów w zakresie posiadania przez Wykonawcę akredytacji, nie jest konieczna zgodność liczby godzin szkolenia objętego akredytacją z liczbą godzin szkolenia objętego zamówieniem, a także nie jest konieczna zgodność miejsca prowadzenia akredytowanego szkolenia wskazanego w uzyskanej akredytacji z miejscem realizacji przedmiotowego szkolenia.

W przypadku posiadania przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług należy dołączyć do oferty kserokopię tego dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Najkorzystniejsza oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt.

4. Za najkorzystniejszą (NO) uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wynikających z ich sumy w podanych wyżej kryteriach (A + B + C = NO). Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5. W przypadku, gdy oferty dwóch lub więcej Wykonawców uzyskają taką samą ilość punktów, przeprowadzenie szkolenia zostanie zlecone temu Wykonawcy, który oferuje najniższą cenę szkolenia.

6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów i takie same ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych, z tym że nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w poprzednio złożonych ofertach.

XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1. Informacja o wyniku prowadzonego postępowania będzie upubliczniona w taki sam sposób w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe.

2. Informacje dotyczące wyników prowadzonego postępowania zostaną przekazane Wykonawcom pisemnie lub faksem lub drogą elektroniczną.

3. Ponadto Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.

4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu:

a) harmonogram szkolenia na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy;

b) CV kadry dydaktycznej wskazanej w ofercie do realizacji szkolenia, podpisane przez osobę której dotyczy;

c) wzór/wzory zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,

d) w przypadku udziału podmiotów zbiorowych (konsorcjum) przed podpisaniem umowy należy dostarczyć umowę regulującą wzajemną współpracę.

5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy lub nie spełnił formalności warunkujących zawarcie umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

XIII. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY

1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały zawarte we wzorze umowy szkoleniowej - Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach w zakresie dotyczącym:

1) Zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, będących wynikiem:

a) niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie,

b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej w trakcie szkolenia i nie kontynuowanie szkolenia, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia),

c) niemożności skompletowania grupy szkoleniowej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

2) Wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy:

a) zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem posiadania przez nowego wykładowcę lub instruktora co najmniej takich kwalifikacji jak osoba wskazana w ofercie,

b) zmiany miejsca wykonywania zamówienia, gdy konieczność ich dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w ofercie i zapytaniu ofertowym,

c) zmiany harmonogramu zajęć w przypadku niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych (np. choroba kadry szkolącej, niesprzyjające warunki atmosferyczne itp.),

d) konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu, w ramach którego finansowana jest umowa,

e) zmiany terminu realizacji szkolenia w przypadku niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych (np. choroba kadry szkolącej, niesprzyjające warunki atmosferyczne itp.).

3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w punkcie 2 Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie złożyć w formie pisemnej uzasadnienie okoliczności będących przyczyną zmian.

4. Zmiana jest dokonywana w formie aneksu pod rygorem nieważności.

5. Aneks wiąże strony po jego dwustronnej akceptacji.

XIV. INNE POSTANOWIENIA

1. Zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, ofertą Wykonawcy oraz umową, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli jego realizacja nie będzie leżała w interesie Zamawiającego.

Załączniki:

1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

2. Program szkolenia - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

4. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych i osobowych - wg Załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego

5. Wykaz wykonywanych usług - Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.

6. Wzór umowy szkoleniowej - Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.

7. Harmonogram szkolenia - Załącznik nr 1 do umowy szkoleniowej. (patrz umowa)

8. Wzór ankiety- Załącznik nr 2 do umowy szkoleniowej. (patrz umowa)

9. Lista obecności - Załącznik nr 3 do umowy szkoleniowej. (patrz umowa)

10. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego.

11. Klauzula informacyjna - Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego.

Wytworzyła: Barbara Kosińska 2018-11-19
Zamieścił: Piotr Sawicki 2018-11-19 12:12:12
Ilość wyświetleń: 1724
BIP Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim tel./fax 015 872-02-40, 015 872-25-34