Liczba gości online: 1
Zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim drukuj

OA. 2711.1.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

"Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim"

I. Zamawiający:

Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim

ul. Zamoyskiego 70

23-300 Janów Lubelski

www.janowlubelski.praca.gov.pl

e-mail: luja@praca.gov.pl

Tel/fax (15) 872-02-40, 872-25-34

II.Tryb udzielenia zamówienia

1. Postępowanie jest zamówieniem publicznym o wartości poniżej 30 tys. euro zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019r. poz. 1843 z późn. zm.).

III. Opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów biurowych wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiajacego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski.

2. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy materiałów biurowych stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania - Formularz cenowy. Podane w w/w formularzu ilości materiałów biurowych mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości kupna każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości zakupywanego asortymentu.

3. W przypadku konieczności kupna przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy.

4. Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z dyspozycji zgłoszonych przez Zamawiajacego.

5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów biurowych w terminie 3 dni od dnia otrzymania zlecenia Zamawiającego.

6. W przypadku dostarczenia asortymentu niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy towar na nowy, wolny od wad.

7. Zapłata za przedmiot dostawy dokonywana będzie na następujących warunkach:

a) Wykonawca otrzyma zapłatę stanowiącą iloczyn ceny jednostkowej i liczby dostarczonych jednostek towaru stanowiącego przedmiot niniejszej umowy z doliczonym podatkiem VAT według obowiązującej dla danego towaru stawki,

b) Należności dla Wykonawcy zrealizowane zostaną przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w umowie.

8. Kod CPV: 30190000-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe

IV. Termin wykonania zamówienia

Dostawy realizowane będą od dnia podpisania umowy sukcesywnie do 31 grudnia 2020r.

V. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

2. Oferta powinna zawierać:

a) Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;

b) Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania;

c) Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez osobę nieumocowaną do reprezentowania Wykonawcy.

3. Ofertę wraz z ww. dokumentami należy złożyć w formie pisemnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 - pokój nr 12 (sekretariat), 23-300 Janów Lubelski do dnia 27 stycznia 2020 r. do godz. 12.00.

Oferty zostaną otwarte w dniu 27 stycznia 2020r. o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 7 (I piętro).

4. Ofertęnależy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego i oznaczona:

"Oferta na zakup i dostawę materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim - nie otwierać przed dniem 27.01.2020r. przed godz. 12.15".

5. W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia. Nieoznaczenie oferty w sposób podany w zapytaniu nie skutkuje odrzuceniem oferty.

6.Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

VI. Kryteria oceny ofert

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: cena brutto ogółem 100%(najniższa cena).

VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1. Obliczanie punktów nastąpi według wzoru: C = (Cn : Co) x 100 pkt x 100 %

gdzie:

C - przyznane punkty w kryterium cena,

Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,

Co - cena oferty ocenianej (brutto)

2.Podstawą do określenia kosztu jednostkowego, będzie cennik materiałów biurowych zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 wypełnionym przez Wykonawcę.

3.Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

4. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia co oznacza, że nie dopuszcza się wariantowości cen.

5. Zaoferowanaw ofercie cena za dostawy będące przedmiotem zamówienia nie podlega waloryzacji. Podstawą rozliczania będą rzeczywiście wykonane dostawy wg cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.

6. Do realizacji zamówienia zostanie wybrana firma, która będzie spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz otrzyma najwyższą łączną ilość punktów.

VIII. Postanowienia końcowe

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia z uzasadnionych przyczyn niniejszego zapytania ofertowego, bez wybrania którejkolwiek z ofert.

2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

3. Umowa zostanie podpisana w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ponownej oceny.

5. Osoba do kontaktu: Dorota Winiarczyk, tel. 158720240 w. 24,

e-mail:luja@praca.gov.pl

Załączniki do zapytania:

1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.

2. Załącznik nr 2 - Formularz cenowy.

Wytworzyła: Dorota Winiarczyk 2020-01-21
Zamieścił: Piotr Sawicki 2020-01-21 10:05:06
Ilość wyświetleń: 532
BIP Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim tel./fax 015 872-02-40, 015 872-25-34