Liczba gości online: 1
Ogłoszenie przetargowe
Usługa na organizację i przeprowadzenie korepetycji dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ogłoszenia w BZP: 237653 - 2014 drukuj
Typ zamówienia: Usługa
Rodzaj zamówienia: Przetarg Nieograniczony
Wartość zamówienia: nie dotyczy
Data zmieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 2014-11-14
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych: , tel.
adres email:
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych: , tel.
adres email:
Środki UE: tak
Nazwa projektu: Projekt pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie korepetycji dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2. Zamówienie realizowane będzie w następującej formie:

CZĘŚĆ I: Organizacja i realizacja korepetycji z matematyki: Planowana liczba uczniów na korepetycje z matematyki: 1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os.

2) klasa V Szkoła Podstawowa - 2 os.

3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os.

4) klasa I gimnazjum - 1 os.

5) klasa II gimnazjum - 3 os.

6) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os.

7) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os.

CZĘŚĆ II: Organizacja i realizacja korepetycji z języka polskiego: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka polskiego:

1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os.

2) klasa V Szkoła Podstawowa - 1 os.

3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os.

4) klasa II gimnazjum - 1 os.

CZĘŚĆ III: Organizacja i realizacja korepetycji oraz zajęć dodatkowych z języka angielskiego:

Zadanie 1: Korepetycje z języka angielskiego Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka angielskiego:

1) klasa II Szkoła Podstawowa - 2 os.

2) klasa III Szkoła Podstawowa - 1 os.

3) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os.

4) klasa V Szkoła Podstawowa - 3 os.

5) klasa VI Szkoła Podstawowa - 3 os.

6) klasa I gimnazjum - 1 os.

7) klasa II gimnazjum - 1 os.

8) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os.

9) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os.

Zadanie 2: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego Planowana liczba osób na zajęcia dodatkowe z języka angielskiego:

1) 1 osoba w wieku 4 lat

CZĘŚĆ IV: Organizacja i realizacja korepetycji z języka niemieckiego: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka niemieckiego:

1) klasa II gimnazjum - 1 os..


Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: -
Główny przedmiot CPV: 80.00.00.00-4
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej? tak
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej? nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową? nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów? nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty? nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: termin wykonania do 31.01.2015
Wymagane wadium: 0.00 zł

Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim , ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720240, faks 015 8720240.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa na organizację i przeprowadzenie korepetycji dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie korepetycji dla uczestników projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie realizowane będzie w następującej formie: CZĘŚĆ I: Organizacja i realizacja korepetycji z matematyki: Planowana liczba uczniów na korepetycje z matematyki: 1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 2) klasa V Szkoła Podstawowa - 2 os. 3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa I gimnazjum - 1 os. 5) klasa II gimnazjum - 3 os. 6) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os. 7) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os. CZĘŚĆ II: Organizacja i realizacja korepetycji z języka polskiego: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka polskiego: 1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 2) klasa V Szkoła Podstawowa - 1 os. 3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa II gimnazjum - 1 os. CZĘŚĆ III: Organizacja i realizacja korepetycji oraz zajęć dodatkowych z języka angielskiego: Zadanie 1: Korepetycje z języka angielskiego Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka angielskiego: 1) klasa II Szkoła Podstawowa - 2 os. 2) klasa III Szkoła Podstawowa - 1 os. 3) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa V Szkoła Podstawowa - 3 os. 5) klasa VI Szkoła Podstawowa - 3 os. 6) klasa I gimnazjum - 1 os. 7) klasa II gimnazjum - 1 os. 8) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os. 9) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os. Zadanie 2: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego Planowana liczba osób na zajęcia dodatkowe z języka angielskiego: 1) 1 osoba w wieku 4 lat CZĘŚĆ IV: Organizacja i realizacja korepetycji z języka niemieckiego: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka niemieckiego: 1) klasa II gimnazjum - 1 os..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.11.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: CZĘŚĆ I - Wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z matematyki oraz posiadają co najmniej rok pracy w charakterze nauczyciela matematyki. Warunek ten musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji korepetycji/zajęć. CZĘŚĆ II - Wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z języka polskiego oraz posiadają co najmniej rok pracy w charakterze nauczyciela języka polskiego. Warunek ten musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji korepetycji/zajęć. CZĘŚĆ III - Wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z języka angielskiego oraz posiadają co najmniej rok pracy w charakterze nauczyciela języka angielskiego. Warunek ten musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji korepetycji/zajęć. CZĘŚĆ IV - Wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z języka niemieckiego oraz posiadają co najmniej rok pracy w charakterze nauczyciela języka niemieckiego. Warunek ten musi spełniać kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji korepetycji/zajęć. ORAZ DODATKOWO DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI: - złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie: 1) zmniejszenia liczby uczestników korepetycji/zajęć z przyczyn należących do Zamawiającego będących wynikiem: a) niestawienia się uczestnika na korepetycje/zajęcia pomimo potwierdzonej kontraktem socjalnym deklaracji uczestnictwa w korepetycjach/zajęciach; b) przerwania uczestnictwa w korepetycjach/zajęciach (choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja z zajęć), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2) zmniejszenia liczby godzin korepetycji/zajęć z przyczyn należących do Zamawiającego będących wynikiem: a)przerwania uczestnictwa w korepetycjach/zajęciach (choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja z korepetycji/zajęć), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 3) wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiany kadry realizującej szkolenia w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania wskazane w SIWZ, b) zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach, 4) zmiany przepisów prawnych oraz wytycznych dotyczących przedmiotu zamówienia. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym prawem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.janow.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i realizacja korepetycji z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana liczba uczniów na korepetycje z matematyki: 1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 2) klasa V Szkoła Podstawowa - 2 os. 3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa I gimnazjum - 1 os. 5) klasa II gimnazjum - 3 os. 6) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os. 7) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i realizacja korepetycji z języka polskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka polskiego: 1) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 2) klasa V Szkoła Podstawowa - 1 os. 3) klasa VI Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa II gimnazjum - 1 os..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i realizacja korepetycji oraz zajęć dodatkowych z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Korepetycje z języka angielskiego Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka angielskiego: 1) klasa II Szkoła Podstawowa - 2 os. 2) klasa III Szkoła Podstawowa - 1 os. 3) klasa IV Szkoła Podstawowa - 1 os. 4) klasa V Szkoła Podstawowa - 3 os. 5) klasa VI Szkoła Podstawowa - 3 os. 6) klasa I gimnazjum - 1 os. 7) klasa II gimnazjum - 1 os. 8) klasa II Liceum ogólnokształcące - 1 os. 9) klasa III Liceum ogólnokształcące - 1 os. Zadanie 2: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego Planowana liczba osób na zajęcia dodatkowe z języka angielskiego: 1) 1 osoba w wieku 4 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i realizacja korepetycji z języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana liczba uczniów na korepetycje z języka niemieckiego: 1) klasa II gimnazjum - 1 os..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20

    Pobierz SIWZ wraz załącznikami


Kryteria oceny ofert: 1. Cena - 80
2. Doświadczenie równorzędne z przedmiotem zamówienia - 20
Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: SIWZ do odebrania pod adresem Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 10.
Termin i miejsce składania ofert: 24.11.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II piętro (sekretariat).
Termin związania z ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 7

Zamieścił: Piotr Sawicki 2014-11-14 14:04:30
Ilość wyświetleń: 1298
BIP Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim tel./fax 015 872-02-40, 015 872-25-34