Liczba gości online: 1
Ogłoszenie przetargowe
Usługa w zakresie organizacji szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych Murarz-tynkarz. Numer ogłoszenia w BZP: 92858 - 2016 drukuj
Typ zamówienia: Usługa
Rodzaj zamówienia: Przetarg Nieograniczony
Wartość zamówienia: nie dotyczy
Data zmieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 2016-04-15
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych: Barbara Kosińska, tel. 15 8720-240 w. 26
adres email: luja@praca.gov.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych: Barbara Kosińska, tel. 15 8720-240 w. 26
adres email: luja@praca.gov.pl
Środki UE: nie

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie Murarz-tynkarz dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim. Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy w zawodzie murarz-tynkarz oraz zdobycie uprawnień czeladnika w zawodzie murarz-tynkarz. Szkolenie powinno obejmować min. 180 godzin zegarowych na 1 uczestnika szkolenia, w tym min. 130 godz. zajęć praktycznych (do liczby godzin szkolenia nie należy wliczać godzin przeznaczonych na egzamin czeladniczy). Program szkolenia powinien zawierać m. in. następujące zagadnienia: ogólne przepisy bhp i p.poż., rysunek i dokumentacja techniczna, narzędzia i sprzęt do robót murarskich i tynkarskich, rusztowania do robót murarskich i tynkarskich, sposoby murowania i tynkowania, wykonywanie murów z różnego rodzaju materiałów budowlanych, murowanie ścian z kanałami dymowymi, spalinowymi i wentylacyjnymi, wykonywanie nadproży, stropów sklepień murarskich, osadzanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz elementów ślusarki budowlanej, wykonywanie tynków dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, wykonywanie ścianek działowych, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowej, zaprawy tynkarskie, UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu o inne zagadnienia lecz pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym programem szkolenia, który musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., 667) oraz jeżeli nie określają tego inne wytyczne bądź przepisy prawne, powinien uwzględniać wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy (www.standardyiszkolenia.prac.gov.pl) w przypadku ich występowania. Zajęcia mogą odbywać się przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie później niż o godz.17,00. Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin zegarowych dziennie. Jedna godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Przeprowadzenie szkolenia w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. Miejsce odbywania szkolenia: Janów Lubelski lub poza Janowem Lubelskim, w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. W sytuacji, gdy zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w miejscowości innej niż Janów Lubelski, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia codzienny, bezpłatny transport pomiędzy Janowem Lubelskim a miejscem odbywania szkolenia i z powrotem. Koszty transportu powinny być wliczone w cenę szkolenia. W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: -
Główny przedmiot CPV: 80.53.00.00-8
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej? nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej? nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową? nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów? nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty? nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2
Wymagane wadium: 0.00 zł

Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim , ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720240, faks 015 8720240.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie organizacji szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych Murarz-tynkarz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie Murarz-tynkarz dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim. Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy w zawodzie murarz-tynkarz oraz zdobycie uprawnień czeladnika w zawodzie murarz-tynkarz. Szkolenie powinno obejmować min. 180 godzin zegarowych na 1 uczestnika szkolenia, w tym min. 130 godz. zajęć praktycznych (do liczby godzin szkolenia nie należy wliczać godzin przeznaczonych na egzamin czeladniczy). Program szkolenia powinien zawierać m. in. następujące zagadnienia: ogólne przepisy bhp i p.poż., rysunek i dokumentacja techniczna, narzędzia i sprzęt do robót murarskich i tynkarskich, rusztowania do robót murarskich i tynkarskich, sposoby murowania i tynkowania, wykonywanie murów z różnego rodzaju materiałów budowlanych, murowanie ścian z kanałami dymowymi, spalinowymi i wentylacyjnymi, wykonywanie nadproży, stropów sklepień murarskich, osadzanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz elementów ślusarki budowlanej, wykonywanie tynków dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, wykonywanie ścianek działowych, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowej, zaprawy tynkarskie, UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu o inne zagadnienia lecz pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym programem szkolenia, który musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., 667) oraz jeżeli nie określają tego inne wytyczne bądź przepisy prawne, powinien uwzględniać wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy (www.standardyiszkolenia.prac.gov.pl) w przypadku ich występowania. Zajęcia mogą odbywać się przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie później niż o godz.17,00. Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin zegarowych dziennie. Jedna godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Przeprowadzenie szkolenia w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. Miejsce odbywania szkolenia: Janów Lubelski lub poza Janowem Lubelskim, w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. W sytuacji, gdy zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w miejscowości innej niż Janów Lubelski, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia codzienny, bezpłatny transport pomiędzy Janowem Lubelskim a miejscem odbywania szkolenia i z powrotem. Koszty transportu powinny być wliczone w cenę szkolenia. W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a)aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej- art. 20 ust.1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015r., poz. 149 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 szkolenia grupowe o zgodnym lub podobnym do przedmiotu zamówienia zakresie tematycznym (tj. murarz-tynkarz i/lub murarz i/lub tynkarz i/lub technolog robót wykończeniowych w budownictwie i/lub robotnik/pracownik budowlany i/lub pracownik robót wykończeniowych w budownictwie) dla co najmniej 10 osób dorosłych każde wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie podpisanych przez odbiorcę. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz niezbędnego potencjału technicznego wykorzystywanego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na czas realizacji zajęć teoretycznych salą dydaktyczną oraz miejscem do prowadzenia zajęć praktycznych, dostosowanych do liczby osób, przystosowanych pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń. Uczestnicy szkolenia powinni mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt techniczny niezbędny do wykonania zajęć praktycznych spełniający wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami gwarantującymi sprawną i płynną realizację szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: -wykaże, że osoby, które będą prowadzić szkolenie posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, -złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy, - pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
  • 3 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn należących do Zamawiającego będących wynikiem: a) niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2)wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a)zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem posiadania przez nowego wykładowcę lub instruktora co najmniej takich kwalifikacji jak osoba wskazana w ofercie, b) zmiany miejsca wykonywania zamówienia, gdy konieczność ich dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w ofercie, c) zmiany harmonogramu szkolenia w przypadku niemożliwych do przewidzenia, a udokumentowanych zdarzeń losowych (np. choroba kadry szkolącej, niesprzyjające warunki atmosferyczne), d) konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu, w ramach którego finansowana jest umowa, e) przedłużenia terminu szkolenia spowodowanego wystąpieniem trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających obecność uczestników na szkoleniu. W takim przypadku w dniu wystąpienia zjawiska atmosferycznego zajęcia szkoleniowe, za zgodą Zamawiającego zostaną odwołane, a termin przeprowadzenia szkolenie zostanie przedłużony o ilość dni szkoleniowych, w których zajęcia się nie odbywały.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II piętro (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pobierz SIWZ wraz z załącznikami


Kryteria oceny ofert: I całkowity koszt szkolenia (cena) – 70%
II doświadczenie instytucji szkoleniowej – 20%
III certyfikaty jakości w zakresie usług szkoleniowych – 10%
Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 9
Termin i miejsce składania ofert: 25.04.2016 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II piętro (sekretariat)
Termin związania z ofertą: Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70, pokój nr 7 w dniu 25.04.2016r. godz. 09:00.

Wytworzyła: Barbara Kosińska 2016-04-15
Zamieścił: Piotr Sawicki 2016-04-15 14:41:57
Ilość wyświetleń: 873
BIP Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim tel./fax 015 872-02-40, 015 872-25-34