Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
, ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel.
015 8720240, faks 015 8720240.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie organizacji szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych Murarz-tynkarz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
grupowego w zakresie Murarz-tynkarz dla 10 osób bezrobotnych
zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim.
Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników
do wykonywania pracy w zawodzie murarz-tynkarz oraz zdobycie uprawnień
czeladnika w zawodzie murarz-tynkarz. Szkolenie powinno obejmować min.
180 godzin zegarowych na 1 uczestnika szkolenia, w tym min. 130 godz.
zajęć praktycznych (do liczby godzin szkolenia nie należy wliczać godzin
przeznaczonych na egzamin czeladniczy). Program szkolenia powinien
zawierać m. in. następujące zagadnienia: ogólne przepisy bhp i p.poż.,
rysunek i dokumentacja techniczna, narzędzia i sprzęt do robót
murarskich i tynkarskich, rusztowania do robót murarskich i tynkarskich,
sposoby murowania i tynkowania, wykonywanie murów z różnego rodzaju
materiałów budowlanych, murowanie ścian z kanałami dymowymi, spalinowymi
i wentylacyjnymi, wykonywanie nadproży, stropów sklepień murarskich,
osadzanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz elementów ślusarki
budowlanej, wykonywanie tynków dwuwarstwowych na ścianach i sufitach,
wykonywanie ścianek działowych, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowej,
zaprawy tynkarskie, UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia
w/w zakresu o inne zagadnienia lecz pominięcie któregoś z powyższych
skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym
programem szkolenia, który musi zawierać wszystkie elementy wynikające
z § 75 ust. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia
14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz
trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., 667)
oraz jeżeli nie określają tego inne wytyczne bądź przepisy prawne,
powinien uwzględniać wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i
modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych
prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy
(www.standardyiszkolenia.prac.gov.pl) w przypadku ich występowania.
Zajęcia mogą odbywać się przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do
piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) i powinny
rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie później
niż o godz.17,00. Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 25 godzin
zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin zegarowych dziennie.
Jedna godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia
edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut.
Przeprowadzenie szkolenia w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się
prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. Miejsce
odbywania szkolenia: Janów Lubelski lub poza Janowem Lubelskim, w
odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. W
sytuacji, gdy zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w miejscowości innej
niż Janów Lubelski, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim
uczestnikom szkolenia codzienny, bezpłatny transport pomiędzy Janowem
Lubelskim a miejscem odbywania szkolenia i z powrotem. Koszty transportu
powinny być wliczone w cenę szkolenia. W ofercie należy wskazać
dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych. Dokładny
opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że posiada:
a)aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez
Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji
szkoleniowej- art. 20 ust.1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015r., poz. 149 z
późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 szkolenia grupowe o zgodnym
lub podobnym do przedmiotu zamówienia zakresie tematycznym (tj.
murarz-tynkarz i/lub murarz i/lub tynkarz i/lub technolog robót
wykończeniowych w budownictwie i/lub robotnik/pracownik budowlany i/lub
pracownik robót wykończeniowych w budownictwie) dla co najmniej 10 osób
dorosłych każde wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi
te zostały wykonane należycie podpisanych przez odbiorcę. W przypadku,
gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w
wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca przedłoży wykaz niezbędnego potencjału technicznego
wykorzystywanego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami. Wymagane jest dysponowanie przez
Wykonawcę na czas realizacji zajęć teoretycznych salą dydaktyczną oraz
miejscem do prowadzenia zajęć praktycznych, dostosowanych do liczby
osób, przystosowanych pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do
prowadzenia szkoleń. Uczestnicy szkolenia powinni mieć do dyspozycji
odpowiedni sprzęt techniczny niezbędny do wykonania zajęć praktycznych
spełniający wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami gwarantującymi sprawną i płynną realizację
szkolenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
Wykonawca:
-wykaże, że osoby, które będą prowadzić szkolenie posiadają odpowiednie
kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do
prawidłowej realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia,
-złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw
lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w
celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu
dotyczącego posiadania wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru
instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd
pracy,
- pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w
imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów
prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 70
2 - doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
3 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn należących do
Zamawiającego będących wynikiem: a) niestawienia się kandydata na
szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b) przerwania
uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy
zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia),
którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
2)wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a)zmiany
kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń
losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy
cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia
umowy pod warunkiem posiadania przez nowego wykładowcę lub instruktora
co najmniej takich kwalifikacji jak osoba wskazana w ofercie, b) zmiany
miejsca wykonywania zamówienia, gdy konieczność ich dokonania wynika z
przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i
funkcjonalnych określonych w ofercie, c) zmiany harmonogramu szkolenia w
przypadku niemożliwych do przewidzenia, a udokumentowanych zdarzeń
losowych (np. choroba kadry szkolącej, niesprzyjające warunki
atmosferyczne), d) konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianami
wytycznych dotyczących realizacji projektu, w ramach którego finansowana
jest umowa, e) przedłużenia terminu szkolenia spowodowanego
wystąpieniem trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających
obecność uczestników na szkoleniu. W takim przypadku w dniu wystąpienia
zjawiska atmosferycznego zajęcia szkoleniowe, za zgodą Zamawiającego
zostaną odwołane, a termin przeprowadzenia szkolenie zostanie
przedłużony o ilość dni szkoleniowych, w których zajęcia się nie
odbywały.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.pup.gov.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.04.2016 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie
Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II
piętro (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Pobierz SIWZ wraz z załącznikami