Liczba gości online: 1
Ogłoszenie przetargowe
Dostawa, montaż, konfiguracja i przeszkolenie użytkowników Systemu Informacji Multimedialnej umieszczonego na zewnątrz budynku dla Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim. Numer ogłoszenia w BZP: 351624 - 2011 drukuj
Typ zamówienia: Dostawa
Rodzaj zamówienia: Przetarg Nieograniczony
Wartość zamówienia: nie dotyczy
Data zmieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 2011-10-25
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych: Piotr Sawicki, tel. 15 8720-240 w. 28
adres email: luja@praca.gov.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych: Piotr Sawicki, tel. 15 8720-240 w. 28
adres email: luja@praca.gov.pl
Środki UE: nie

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie użytkowników Systemu Informacji Multimedialnej typu outdoor (zawieszony na zewnętrznej ścianie budynku) składającego sie z: monitora wielkoekranowego, jednostki komputerowej oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim. System przeznaczony jest do wizualizacji ofert pracy i innych informacji multimedialnych.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - "Opis przedmiotu zamówienia".


Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: PUP Janów Lubelski
Główny przedmiot CPV: 32-32-20-00-6
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej? nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej? nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową? nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów? nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty? nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do 30 listopada 2011
Wymagane wadium: 0.00 zł

Informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymogów przez wykonawcę:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim , ul. Jana Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720240, faks 015 8720240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://janow.pup.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, konfiguracja i przeszkolenie użytkowników Systemu Informacji Multimedialnej umieszczonego na zewnątrz budynku dla Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie użytkowników Systemu Informacji Multimedialnej typu outdoor (zawieszony na zewnętrznej ścianie budynku) składającego sie z: monitora wielkoekranowego, jednostki komputerowej oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Janowie Lubelskim. System przeznaczony jest do wizualizacji ofert pracy i innych informacji multimedialnych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, fakt ten należy potwierdzić dokumentami podpisanymi przez odbiorcę, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. listy polecające, referencje, rekomendacje) - Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.janow.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ do odebrania pod adresem Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. J.Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim ul. J. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II piętro (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pobierz SIWZ wraz z załącznikami


Kryteria oceny ofert: Cena oferowana - 100%
Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: SIWZ można pobrać na stronie internetowej http://bip.janow.pup.gov.pl lub w siedzibie urzędu pok. nr 5 w godzinach 7:30 - 15:00.
Termin i miejsce składania ofert: 2.11.2011 godzina 09:30. Miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 23-300 Janów Lubelski pokój nr 12, II piętro (sekretariat)
Termin związania z ofertą: okres w dniach: 30
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 70 pokój nr 7 w dniu 2.11.2011 r. godz. 10:00

Wytworzył: Piotr Sawicki 2011-10-25
Zamieścił: Piotr Sawicki 2011-10-25 16:10:13
Ilość wyświetleń: 2475
BIP Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim tel./fax 015 872-02-40, 015 872-25-34