Liczba gości online: 1
Zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe na usługę szkoleniową - ,,Konserwator terenów zielonych" drukuj

CS.5531.1.4.2015

Janów Lubelski, 12.10.2015r.

Zapytanie ofertowe na usługę szkoleniową

Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim zaprasza instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy do składania ofert na przeprowadzenie szkolenia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907).

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego

w zakresie:"Konserwator terenów zielonych" dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych

w Powiatowym Urzędzie Pracy w Janowie Lubelskim.

Szkoleniem zostaną objęte osoby posiadające minimum wykształcenie podstawowe lub gimnazjalne.

Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy na stanowisku konserwatora terenów zielonych.

II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Szkolenie powinno obejmować minimum 80 godzin zegarowych na 1 uczestnika

szkolenia, w tym min. 40 godzin zajęć praktycznych.

2. Program szkolenia powinien zawierać m. in. następujące zagadnienia:

· przepisy BHP ,

· warunki zagospodarowania terenów zieleni,

· rodzaje nawozów oraz ich zastosowanie,

· wybrane elementy z zakresu botaniki i roślinoznawstwa,

· elementy projektowania ogrodów,

  • urządzenie i pielęgnacja terenów zielonych,
  • obsługa sprzętu stosowanego w ogrodnictwie (m.in. wertykulator, kosiarki, glebogryzarki, ciągniki ogrodnicze),
  • zajęcia praktyczne

Powyższe zagadnienia muszą być wykazane w programie szkolenia.

Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia i wzbogacenia w/w programu o inne

zagadnienia związane tematycznie ze szkoleniem.

3. Program szkolenia musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 71 ust. 3

Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie

szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U.

z 2014 r., poz. 667) ) oraz jeżeli nie określają tego inne wytyczne bądź przepisy prawne,

powinien uwzględniać wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych

i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych

prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy

(www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). w przypadku ich występowania.

4. Zajęcia mogą odbywać się przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku i powinny

rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8,00, a kończyć nie później niż godz.17,00.

Niedopuszczalne jest zaplanowanie i przeprowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo

wolne od pracy.

5. Zajęcia przeciętnie nie mogą trwać mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu,

maksymalnie po 8 godzin zegarowych dziennie. Jedna godzina zegarowa szkolenia liczy

60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15

minut, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie.

6. Przewidywany termin realizacji szkolenia: do 30 listopada 2015r.

Szczegółowa data rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie ustalona po wyborze

oferty. W ofercie nie należy podawać konkretnych terminów realizacji zamówienia,

ponieważ nie będą one ważne dla Zamawiającego.

7. Miejsce odbywania szkolenia:

- zajęcia teoretyczne - Janów Lubelski,

- zajęcia praktyczne - Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 70 - na powierzchni ok. 100 m².

8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach kosztów szkolenia:

a) zapewnił i zastosował wszystkie niezbędne materiały do realizacji zajęć

praktycznych, m. in. drzewa, krzewy i rośliny ozdobne oraz materiały do

przygotowania odpowiedniego podłoża do nasadzeń. Wymaga się aby materiał

użyty do zajęć praktycznych był dobry jakościowo;

  • Wykaz roślin, krzewów oraz drzew:

l.p.

Nazwa polska

Nazwa łacińska

Ilość

1.

Jałowiec pospolity

Juniperus communis 'Suecica Nana'

2

2.

Jałowiec pospolity

Juniperus communis 'Sentinel'

4

3.

Sosna górska

Pinus mugo 'Varella'

9

4.

Modrzew europejski

Larix decidua 'Kórnik' (forma pienna)

2

5.

Bukszpan wieczniezielony

Buxus sempervirens (forma cięta)

15

6.

Turzyca muskegońska

Carex muskingumensis

5

7.

Cis

Taxus media 'Wojtek'

3

8.

Rozplenica japońska

Pennisetum alupecuroides 'Hameln'

1

9.

Trzmielina Fortune'a

Euonymus fortunei 'Emerald 'n' Gold'

3

10.

Trzmielina Fortune'a

Euonymus fortunei 'Silver Queen'

4

11.

Szczodrzeniec purpurowy

Chamaecytisus purpureus

3

12.

Berberys Thunbergia

Berberis thunbergii 'Golden Rocket'

3

13.

Karmnik ościsty

Sagina subulata

1

Zastrzega się możliwość zmian w doborze odmian w zależności od materiału szkółkarskiego dostępnego w danej chwili na rynku.

  • Wykaz materiałów potrzebnych do przygotowania odpowiedniego podłoża:

l.p.

Nazwa materiału/Powierzchnia

Ilość [m²]/[kg]/[m.b.]/[kg.]/[l]

1.

Powierzchnia trawnika

51,65 m²

2.

Siatka na krety

51,65 m²

3.

Geowłóknina

52 m²

4.

Grys biały 8-12 mm

5100 kg

5.

Otoczaki duże różne rozmiary

30 szt.

6.

Ekobord

16 m.b.

7.

Ziemia Ogrodowa

10000 litrów

i inne materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych;

b) zapewnił sprzęt i narzędzia ogrodnicze niezbędne do realizacji szkolenia;

c) zabezpieczył wywóz odpadów powstałych podczas prac ogrodniczych do

zakończenia realizacji zajęć praktycznych.

10.Każdy uczestnik powinien otrzymać na własność, za potwierdzeniem odbioru:

a) podręcznik dotyczący przedmiotu zamówienia (nie kopiowany, zawierający aktualne informacje);

b) długopis;

c) ołówek;

d) gumka;

e) notatnik co najmniej 60-kartkowy;

f) teczkę na materiały dydaktyczne,

g) odzież ochronną zgodnie z przepisami BHP.

Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia

w pierwszym dniu szkolenia, natomiast odzież ochronna w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych.

11.W trakcie przerw między poszczególnymi godzinami zajęć Wykonawca powinien

zapewnić uczestnikom szkolenia serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna,

ciastka, kanapka dla każdego uczestnika szkolenia codziennie przez okres trwania zajęć).

12.Pomieszczenia i miejsca, w których będą się odbywać zajęcia powinny być dostosowane

do wielkości grupy i powinny spełniać wymagania BHP i P.poż. uregulowane

w przepisach odrębnych oraz być wyposażone w odpowiedni i w odpowiedniej ilości

sprzęt, urządzenia, materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne przy pracy konserwatora

terenów zielonych.

13.Zajęcia powinny być przeprowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców/

instruktorów posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie

niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz kadry dydaktycznej

do realizacji szkolenia w pkt 6 Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do Zapytania

ofertowego.

14.Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego

szkolenia oraz dokona sprawdzenia efektów szkolenia poprzez analizę wyników

przeprowadzonego badania ankietowego.

15.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem i wydaniem uczestnikom szkolenia

zaświadczenia o jego ukończeniu lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie

szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego elementy wymienione w § 75 ust.3

Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie

szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy

(Dz.U. z 2014r., poz. 667) tj.:

a) numer z rejestru

b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca

numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,

c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,

d) formę i nazwę szkolenia,

e) okres trwania szkolenia,

f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego

ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,

g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,

h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.

W przypadku instytucji, które wydają zaświadczenia zgodne z wzorem określonym w § 18

ust. 2 (załącznik nr 5) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia

2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014r.,

poz.622) należy dołączyć do nich suplement zawierający następujące informacje:

a) okres trwania szkolenia,

b) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do

którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez

instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.

16.W całkowitym koszcie za usługę szkoleniową należy uwzględnić wszystkie czynniki

niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym m.in.: koszt materiałów

szkoleniowych i koszt odzieży ochronnej, które uczestnicy otrzymają na własność, koszt

serwisu kawowego oraz koszt wydania zaświadczeń.

Do kosztów szkolenia nie należy wliczać kosztów ubezpieczenia od następstw

nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i ze

szkolenia. Ubezpieczenie NNW stanowi wkład własny instytucji szkoleniowej oraz nie ma

wpływu na koszt szkolenia.

17.Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu:

a) harmonogram szkolenia na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy,

b) CV kadry dydaktycznej wskazanej w ofercie do realizacji szkolenia, podpisane przez

osobę której dotyczy.

III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

na usługę szkoleniową wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami.

2. Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod

rygorem nieważności.

3. Oferta i oświadczenia oraz kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność

z oryginałem muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania

i składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - zgodnie z wpisem do właściwego

rejestru. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do

oferty stosownego pełnomocnictwa (lub kopia pełnomocnictwa poświadczona za

zgodność z oryginałem przez notariusza).

4. Wykonawcy występujący wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) muszą ustalić

Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia

albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia

publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

5. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.

6. Oferta musi zawierać:

a) poprawnie wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1do zapytania

ofertowego,

b) program szkolenia - wg Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego,

c) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych-

wg Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego,

d) oświadczenie Wykonawcy - wg Załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego,

e) wykaz wykonywanych usług o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie

ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w

tym okresie - wg Załącznika nr 5 z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi

te zostały wykonane należycie,

f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,

g) wzór zaświadczenia,

h) certyfikaty jakości usług (jeśli posiada),

i) pełnomocnictwo (jeśli konieczne),

j) w przypadku gdy Wykonawca korzysta przy realizacji zamówienia z sal wykładowych,

pracowni do prowadzenia zajęć praktycznych, sprzętu, narzędzi lub urządzeń nie

będących jego własnością dołącza pisemne porozumienie, ewentualnie umowę

o użyczeniu lub dzierżawy co najmniej na czas szkolenia.

7. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.

8. Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie z dokładnością do

dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglone zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami

matematycznymi oraz obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

10.Złożenie oferty niezgodnej z obowiązującym prawem lub niezgodnej z przedmiotem

zamówienia, nie zawierające wymaganych dokumentów i oświadczeń spowoduje

odrzucenie oferty.

11.Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na

adres Zamawiającego i oznaczona:

Oferta na usługę organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie

"Konserwator terenów zielonych" - nie otwierać przed dniem 19.10.2015r. przed

godz. 08:30

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Urzędu - pokój nr 12 (sekretariat) lub

przesłać na adres Urzędu tj.: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim,

ul. Zamoyskiego 70, 23-300 Janów Lubelski do dnia 19.10. 2015r. do godz. 08.30

2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina

wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy

kurierską. Oferta złożona po terminie nie będzie podlegała ocenie.

V. SPOSÓB OCENY OFERT

1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

Rodzaj kryterium

Sposób oceny oferty

Ocena oferty

I. Ogólne kryteria do oceny ofert szkoleniowych

1. Jakość oferowanego programu

szkolenia oraz w miarę możliwości wykorzystanie

standardów kwalifikacji

zawodowych i modułowych

programów szkoleń zawodowych

dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust 1

pkt 7 lit.e ustawy o promocji

zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

Program szkolenia zgodny z zakresem szkolenia oraz obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami zamawiającego oraz w razie możliwości wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych

i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust 1 pkt 7 lit.e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub w przypadku szkoleń, których programy określone są

odrębnymi przepisami, program zgodny

z tymi przepisami.

spełnia / nie spełnia*

2. Dostosowanie kwalifikacji

i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu

szkolenia.

posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia.

spełnia / nie spełnia*

3. Dostosowanie wyposażenia

dydaktycznego i pomieszczeń

do potrzeb szkolenia,

z uwzględnienie bezpiecznych

i higienicznych warunków

realizacji szkolenia.

posiadanie odpowiednio dostosowanego wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia.

spełnia / nie spełnia*

4. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie

szkolenia i uzyskanie

kwalifikacji.

wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,

o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zawierającego:

- numer rejestru,

- imię i nazwisko oraz numer PESEL

uczestnika szkolenia a w przypadku

cudzoziemca numer dokumentu

stanowiącego tożsamość,

- nazwę instytucji szkoleniowej

przeprowadzającej szkolenie,

- formę i nazwę szkolenia,

- okres trwania szkolenia,

- miejsce i datę wydania zaświadczenia lub

innego dokumentu potwierdzającego

ukończenie szkolenia i uzyskanie

umiejętności lub kwalifikacji,

- tematy i wymiar godzin zajęć

edukacyjnych,

- podpis osoby upoważnionej przez

instytucję szkoleniową prowadzącą

szkolenie.

spełnia / nie spełnia*

II. Dodatkowe kryteria do oceny ofert szkoleniowych

1. Doświadczenie instytucji

szkoleniowej w realizacji szkoleń

o tematyce zgodnej

z przedmiotem zamówienia

potwierdzone dokumentami, że

usługi zostały wykonane należycie

a)5 i więcej szkoleń - 10 pkt

b)od 1 do 4 szkoleń - 5 pkt

c)brak szkoleń potwierdzonych

dokumentami- 0 pkt.

za 1 szkolenie przyjmuje się szkolenie grupowe dla co najmniej 5 osób dorosłych.

10 pkt

2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług.

a) posiadanie certyfikatu systemu

zarządzania jakością kształcenia/

szkolenia wydanych na podstawie

międzynarodowych norm ISO - 5 pkt

b) posiadanie akredytacji kuratora

oświaty** - 5 pkt

c) brak certyfikatu jakości usług oraz

akredytacji - 0 pkt

10 pkt

3. Koszt szkolenia.

najniższa cena oferty brutto

Lp= ---------------------------------- x 80 pkt

cena oferty ocenianej brutto

80 pkt

Suma punktów

100 pkt

* niepotrzebne skreślić

** do uznania przez Zamawiającego punktów w zakresie posiadania przez Wykonawcę akredytacji, nie jest konieczna

zgodność liczby godzin szkolenia objętego akredytacją z liczbą godzin szkolenia objętego zamówieniem, a także nie jest

konieczna zgodność miejsca prowadzenia akredytowanego szkolenia wskazanego w uzyskanej akredytacji z miejscem

realizacji przedmiotowego szkolenia.

2. Oferty będą oceniane na podstawie informacji zawartych w ofercie szkoleniowej oraz

załącznikach do oferty.

3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełniać będzie wszystkie wymagania

i kryteria oraz uzyska najwyższą ilość punktów spośród kryteriów podlegających punktacji.

4. W przypadku, gdy oferty dwóch lub więcej instytucji szkoleniowych uzyskają taką sama

ilość punktów, przeprowadzenie szkolenia zostanie zlecone tej instytucji szkoleniowej,

która oferuje najniższą cenę szkolenia.

5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert

przedstawia taki sam bilans punktów i takie same ceny, Zamawiający wzywa

Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych, z tym że nie mogą

zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w poprzednio złożonych ofertach.

6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,

Zamawiający może wybrać umowę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez

przeprowadzenia ich ponownej oceny.

7. Ogłoszenie wyników nastąpi niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie

internetowej urzędu oraz Zamawiający zgodnie z wyborem, pisemnie, faksem lub drogą

elektroniczną zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się do instytucji szkoleniowej o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu - (15) 8720 240 wew. 26.

Załączniki:

1. Formularz ofertowy -Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

2. Program szkolenia - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego

3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do RIS-Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

4. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego

5. Wykaz wykonywanych usług - Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego

6. Wzór umowy szkoleniowej - Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego

7. Harmonogram szkolenia - Załącznik nr 1 do umowy

8.Wzór ankiety- Załącznik nr 2 do umowy

9.Lista obecności - Załącznik nr 3 do umowy

Zamieścił: Piotr Sawicki 2015-10-12 14:30:00
Ilość wyświetleń: 1087
BIP Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim tel./fax 015 872-02-40, 015 872-25-34